ballemann Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 hmm jeg bestilte en pakke fra microplex på mandagen oh jeg hentet pakken idag (onsdag), det er jo en sinnsyk rask levering.. bare for å si det er det flere som har opplevd å få en pakke så raskt? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Jeg bestile for leeeenge siden og har ikke fått den ennå.. Men det skyldes vel juletider. Vanligsvis får jeg pakker fra dem rimelig fort. Det er en god butikk det der, Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Før fulgte det også alltid med en fruktkaramell eller to. Praktiserer de dette lenger? Er vel et snaut års tid siden jeg handlet der sist. Veldig koselig service der. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 jepp ! det fulgte med en karamell ja god var den og Lenke til kommentar
Keejay Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Sist jeg bestilte fra Microplex kom det vel en 3-4 dager etter. Dette var til og med i jula! Kjempefornøyd med leveringstiden jeg ja! Lenke til kommentar
djplaya Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Når jeg skal ha ting på microplex går jeg heller bort dit Tar akkurat 3 minutter De har maaaaaaasse karameller Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Når jeg skal ha ting på microplex går jeg heller bort dit Tar akkurat 3 minutter De har maaaaaaasse karameller Hehe, hvor er butikken til microplex, har de en i Tr.heim ? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) *gone* Endret 11. januar 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Bestilte en tirsdagskveld og fikk varene på torsdag, og jeg bor i Stavanger! Utrolig rask levering og selvfølgelig to karameller på kjøpet. Lenke til kommentar
Hainch Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 microplex.no er ganske raske når det gjelder pakking og sending, og de karamellene er jo best da Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Utrolig rask levering og selvfølgelig to karameller på kjøpet. To? Urettferdig. Jeg fikk bare en. Og da bestilte jeg for nesten 3000kr Lenke til kommentar
Hainch Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 ja, jeg bruker å bare få 1. fy sæærn.. skal klage, behandle kunder forskjellig... Lenke til kommentar
div_ Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) jepp like raskt for meg( er I stavanger), selv i Jula..! har aldri fått karameller:-( Endret 11. januar 2004 av div_ Lenke til kommentar
notarget Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 jepp like raskt for meg( er I stavanger), selv i Jula..! har aldri fått karameller:-( Aldri fått karameller fra de? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 jepp like raskt for meg( er I stavanger), selv i Jula..! har aldri fått karameller:-( Aldri fått karameller fra de? Sikker fordi du ikke har leita godt nok. Ligger somregel i posen sammen med pakkseddel. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Jeg synes de burde fått litt skikk på den karamellutdelinga si. En gang da jeg bestilte nooe smårask for ca. 4-500 fikk jeg hele 3 karameller, men når jeg bestilte for godt og vel 4.5k fikk jeg bare EN. (en er nå uansett bedre en ingen så jeg burde vel ikke klage, men men..) Bortsett fra det synes jeg de er flinke med både pakking og levering, aldri tatt over ei uke med de Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Er det bare jeg som får sånn liten tube med Artic silver 5 + 1 karamel som gave (ps jeg bestilte bare for 250 ) Endret 11. januar 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
sindre313 Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Jeg fikke en karamell i en pose med Arctic Silver 5 Lenke til kommentar
Myr Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 okey..siden de er microplex vi snakker om så:Bestilte meg ett Lian LI kabinett som eg henta på posten(det tok 3 dager før eg fikk de) lørdag.Kabinette var ikke heilt som eg forventa(på mange måter) og lurte derfor på om eg kan bruke angreretten å få bytta det inn i ett nytt kabinett eller få pengane tilbake!?Og vist eg føsrt skal sende det inn igjenn,må eg sende med alt anna eg bestilte også da? Lenke til kommentar
sindre313 Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 microplex er fakstisk veldig bra, du returnerer noe defekt, og får frakt kostnadene tilbake, i tilleg får du en god karamell! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå