Nicromann Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Noen flere som har problemer med internett i dag, eller rettere sagt de siste ukene? Jeg faller ganske ofte ut om dagen, men er tilbake på nett i løpet av 1-2 minutter.. ganske irriterende når man spiller Online spill egentlig! Bruker NGT, å dette er første gang på over et år det er noen problemer.. så detta er ikke noen sytepost for NGT hatere.. vil bare vite om noen andre opplever det samme.. Lenke til kommentar
all right Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Jeg har aldrid hørt om noen som har hatt det problemet! Hva OS bruker du? Og du kan jo prøve og ringe til NGT! Lenke til kommentar
Nicromann Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Spydige bemerkninger kan du holde for deg selv, det er enklest å høre på dette forumet om andre har samme problem før en gir seg i kast med en lang telefonkø hos NGT. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) har ikke merket noe...sjekket driftsmeldinger hos ngt ? Endret 7. januar 2004 av deep750 Lenke til kommentar
xoop Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Bruker du Emule eller lignende. Mange jeg kjenner har hatt dette problemet før de NAT'er portene direkte..... Lenke til kommentar
Nicromann Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Har sjekket på sidene til NGT, men der står det ingenting om et slikt problem. Men problemet startet i julen, noe jeg egentlig hadde ventet meg pga. ferie.. Bruker kun NGT sin egen Router og en SMC Router/DHCP .. det har fungert bra de siste to årene, så er nok ikke problemet det heller. Får vel nesten ringe NGT og få de til å sjekke linja hit, kan jo være et lokalt problem siden ingen andre opplever det.. Takker for alle fornuftige svar! Lenke til kommentar
johnnyliban Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Jeg er abbonent hos Telenor (ADSL 1024/256) og ramler ut hele tida. Hva betyr å 'NAT' emule direkte? Og er det noen andre som har trøbbel med det samme? Johnny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå