corny Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Noen som har vært borti GlacialTech Igloo2450 kjøleren? Følger med en pasta som sitter på den. Duger denne i det heletatt? Har en 2500 barton. Holder en temp på ca 50 grader idle uklokket. Burde jeg bytte vifte, eller bare prøve å bytta pasta først? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Du jo kan prøve å bytte til Artic Silver 5 først. Kameraten min har den (med goopen som fulgte med) og han har idle 45C så vidt jeg husker.. full load litt over 50C et sted. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Jeg har en 2700+ klokket opp til litt over 3200+ med denne kjøleren + Arctic Silver. Den holder en temp på rundt 45 grader idle. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Jeg har en 2700+ klokket opp til litt over 3200+ med denne kjøleren + Arctic Silver. Den holder en temp på rundt 45 grader idle. Ser ut som bytte av pasta er tingen her!! Lenke til kommentar
corny Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Gjør det ja... får bli et prosjekt for morgendagen.. Takker for alle svarene Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Jeg har en 2700+ klokket opp til litt over 3200+ med denne kjøleren + Arctic Silver. Den holder en temp på rundt 45 grader idle. Ser ut som bytte av pasta er tingen her!! Tilsynelatende JA, men det er jo ingen som sier noe om utluftinga og temperaturen i kabinettet. Det kan jo hende det er der hovedforskjellen på oppsettene deres ligger. Lenke til kommentar
corny Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Luftingen i kabinettet skal det ikke være noe å si på. Tempen her ligger på ca 26 grader. 7 80mm sørger for dette. Har et Aero Cool S203. Burde nok hjelpe med ny kjølepasta her vil jeg tro Lenke til kommentar
lperik Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Tilsynelatende JA, men det er jo ingen som sier noe om utluftinga og temperaturen i kabinettet. Det kan jo hende det er der hovedforskjellen på oppsettene deres ligger. Sant nok. Men ville nok alikevel prøve med bytte av goop før innkjøp av ny vifte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå