Gjest ad08b...b50 Skrevet 31. juli 2021 Del Skrevet 31. juli 2021 Sto at det er vanlig med kvalme og oppkast etter andre dose. Noen som fikk det? Gruer meg da jeg har litt angst for å kaste opp. Men skal ta den. Anonymous poster hash: ad08b...b50 Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 31. juli 2021 Del Skrevet 31. juli 2021 Tviler på at du kaster opp. Har ikke hørt om en eneste person som kaster opp. Så spesielt vanlig er det nok ikke. Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 31. juli 2021 Del Skrevet 31. juli 2021 Søstera mi fikk litt sånne hetetokter om natta. Altså at man fryser og svetter om hverandre. Men hun kasta ikke opp. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 31. juli 2021 Del Skrevet 31. juli 2021 Godt valg du tar, selv om du gruer deg for en mulig bivirkning. Veldig bra! 2 Lenke til kommentar
Covido Skrevet 31. juli 2021 Del Skrevet 31. juli 2021 Fikk moderna-arm i 3 dager. Ikke noe mer. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 31. juli 2021 Del Skrevet 31. juli 2021 Influensasymptomer er vanlig og det kommer som regel et par timer etter vaksine, de er kortvarige sammenlignet med en influensasykdom og går som regel over etter en natts søvn. Jeg pleier ikke å kaste opp ved influensa men det kan sikkert skje. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 31. juli 2021 Del Skrevet 31. juli 2021 Jeg skal ta Pfizer, og håper inderlig ikke at jeg får slike bivirkninger, for da blir jeg innlagt.. Jeg er så "heldig" at jeg ikke kan kaste opp. Lenke til kommentar
Gjest ad08b...b50 Skrevet 31. juli 2021 Del Skrevet 31. juli 2021 Dubious skrev (2 timer siden): Jeg skal ta Pfizer, og håper inderlig ikke at jeg får slike bivirkninger, for da blir jeg innlagt.. Jeg er så "heldig" at jeg ikke kan kaste opp. Får håpe det går bra 😊 Kan ikke kaste opp? Viste ikke at det gikk an... Anonymous poster hash: ad08b...b50 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 31. juli 2021 Del Skrevet 31. juli 2021 6 hours ago, Dubious said: Jeg skal ta Pfizer, og håper inderlig ikke at jeg får slike bivirkninger, for da blir jeg innlagt.. Jeg er så "heldig" at jeg ikke kan kaste opp. Oida. Noe slikt har jeg ikke hørt om før. VIllig til å fortelle om hva dette er for noe? Men må ikke altså. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 31. juli 2021 Del Skrevet 31. juli 2021 Ratleto skrev (12 minutter siden): Oida. Noe slikt har jeg ikke hørt om før. VIllig til å fortelle om hva dette er for noe? Men må ikke altså. Jeg har ingenting som presser maten nedover, og ofte satte maten seg fast der nede, så en dag besvimte jeg på jobb på grunn av lite næring. Så jeg ble innlagt og hasteoperert. Jeg har fått enveis lukkemuskel. Det som går ned, kommer ikke opp igjen. Kun vann og tyngdekraften som får maten ned. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå