Windoge Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Fordi jeg er fattig, uheldig, og nettopp kuttet meg dypt i fingeren etter litt modding.Fordi jeg kommer til å spille det hver eneste dag, med mindre skolen kommer i veien. Eller livet mitt Fordi jeg sitter å får spasmer bare av å se på skjermbildene Fordi jeg... jeg... jeg.. ehm.. fortjener det X2 Lenke til kommentar
zaico Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Fordi mobilen min sprengte så jeg ble lammet i underlivet, kan ikke ha sex med meg selv lengre Lenke til kommentar
Term Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Vel seriøst.... jeg vil bare ha det. har meldt meg på selv...men har ikke fått noe svar enda ... jeg digger det spillet før jeg engang har fått prøvd det. Har sett trailerene flere ganger og sånt...åsså vil du gi det bort? Geeeeze folk som deg burde ikke få bli med i betaen om du ikke er seriøs. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Ehh... Har noen fått tilgang enda ? Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Eg vil gjerne ha det siden eg snart får meg bredbånd. +at eg bor aleine sånn at ingen kan forstyrre meg mens eg spiller Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 jeg er helt seriøs, har tenkt å teste det i noen dager kanskje og komme med tilbakemeldinger med de bugs jeg finner osv (hvis jeg kommer inn på beta forumet en gang... ), men hvis dere heller vil at jeg skal beholde det selv kan jeg godt det liksom.. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hvis jeg hadde vært deg så hadde jeg beholdt det, men hvis du først vil gi det bort så kan du ikke finne en bedre arvtager enn meg. Fordi kuttet i fingeren var dypere enn forventet og fordi den forbanna stikksagen ble ødelagt i sammenstøtet. Fordi jeg ikke er så dum å slipper inn villkatter siden, mine erfaringer med de er mildt sagt dårlig. Fordi bestekompisen min fikk være med i betaen og ikke jeg og han skryter mer enn Mette Marits nærstående fødsel får mediadekning på tv. Fordi jeg er en grei og snill bamse som aldri kommer til å glemme det hvis jeg får den. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Ehh... Har noen fått tilgang enda ? YES! jeg har fått passord av 2mass Han ville ikke at gay sparedusj skulle komme å ta han. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg har ikke noe behov for den så hvorfor skal jeg si noe da? Lenke til kommentar
DaChronix Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Ehh... Har noen fått tilgang enda ? YES! jeg har fått passord av 2mass Han ville ikke at gay sparedusj skulle komme å ta han. det er DÅRLIG gjort å ikke gi meg ensjanse engang assa! men nei seriøst, jeg trenger et annet fps å spille til UT2004 kommer og etter det, og siden jeg ikke fikk være med i PlanetSide open beta og ikke fått noen melding fra UbiSoft ang. FarCry og fordi jeg må ha noe å muntre meg opp med når jeg får terminkarakterane te uka også må¨jeg ha noe stort å teste ngt linja mi på når jeg får den også er jeg en FPS spiller, NEI IKKE CS! /dC Lenke til kommentar
knutby Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Bare den beste som vinner vettu :mgreen: Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 hva med at jeg legger ut key \ info her så får det være førstemann til mølla! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 jeg fortjener det fordi jeg har gledet meg til det spillet sinnsykt lenge. i tilleg så er jeg ganske så sexy. Lenke til kommentar
tull91 Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Pars que je le vou bien! (Fordi jeg fortjener det! Tok det på hukommelsen ) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Loffelur har ikke fått noe enda, Jeg har ikke fått noe enda. det er fremdeles mulig å vinne... Lenke til kommentar
Heales Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg stemmer for ThomasM såfremt han hadde vett til å kverke kattalørva som tok seg til rette i sofaen hans Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg trenger den i grunnen ikke, har en selv...på den andre siden kunne det være greit i reserve da jeg kan miste den jeg allerede har... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Vil ha den fordi jeg har gledet meg til spillet helt siden det kom ut og har spilt så mange fps spill at jeg føler at jeg kan bidra med noe. En annen ting er at jeg synes Bush er dum og ond. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 En annen ting er at jeg synes Bush er dum og ond. Så? jeg liker bush. Jeg vil ha sex med bush Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå