Foslo84 Skrevet 30. juli 2021 Del Skrevet 30. juli 2021 Heisann. Har nettopp skaffet galaxy wacht 3.Er det noen som vet om det finnes tur app/kart på denne? Kart over turområder i fjellet,osv.... 😊 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. juli 2021 Del Skrevet 30. juli 2021 Har samme klokka selv. Etter min erfaring så er det litt dårlig med navigasjonsapper dessverre. Lenke til kommentar
Foslo84 Skrevet 30. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2021 Gavekort skrev (31 minutter siden): Har samme klokka selv. Etter min erfaring så er det litt dårlig med navigasjonsapper dessverre. Ok.Litt kjipt.Hadde garmin fenix 6 ifjor.Men solgte den da det ble litt overkill til mitt bruk.Synest det at eg kan ringe med tlf er genialt ( har ikkje lte versjonen,men kan ringe så lenge tlf er i nærheten og koblet til via bluetooth).Også bra skjerm og greit å lese mld osv.Men kart på tlf hadde vært noke. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. juli 2021 Del Skrevet 30. juli 2021 Er veldig fornøyd med min jeg også, men synes det mangler litt på app-fronten. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå