Gå til innhold

Sapphire Ultimate Radeon 9700 atlantis pro

Anbefalte innlegg

Kjøpte ovenstående kort i sommer fra en brukt annonse i forumet på hardware.no.

Nå er kortet defekt og ikke har jeg kvittering eller navnet på selger. Selvfølgelig min skyld alt sammen. Men av ca 10 foregående skjermkort kjøp er dette første gang noe har blitt ødelagt.

Selgeren fjernet annonsen etter at salget var iorden. Er det noen som har et tips som kan hjelpe meg videre eller må jeg bite i det sure eplet å kjøpe et nytt.

Jeg betalte 2500 kr pluss frakt for kortet som nå antagelig er bortkastet. Dersom selgeren ser dette hadde eg satt pris på å bli kontaktet.

Eller er det noen som har et forslag på hva jeg bør gjøre nå ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror du må bite i det sure eple. Tror neppe at selgeren kan si at det er han. Det er på grunn at det kan være flere selger av det kortet. Dessuten tror jeg ikke han vil kontakte deg uansett. Tror du bare må kjøpe et nytt kort.

At du sier at det er din skyld hjelper ikke heller. Hva er det som er gale med kortet da? Det kan jo hende du kan få det fikset. Eller så må du kjøpe et nytt kort. 9600 XT har nesten helt lik ytelse.

Lenke til kommentar
Tror du må bite i det sure eple. Tror neppe at selgeren kan si at det er han. Det er på grunn at det kan være flere selger av det kortet. Dessuten tror jeg ikke han vil kontakte deg uansett. Tror du bare må kjøpe et nytt kort.

At du sier at det er din skyld hjelper ikke heller. Hva er det som er gale med kortet da? Det kan jo hende du kan få det fikset. Eller så må du kjøpe et nytt kort. 9600 XT har nesten helt lik ytelse.

Hele vitsen med dette er at jeg vet det er garanti på kortet fortsatt.

Ytelsesmessig er det et hav mellom 9700 pro og 9600 xt. Jeg er overbevist om at dersom jeg bare får kontakt med personen jeg kjøpte kortet av vil dette ordne seg på beste måte.

Det eneste som blir fikset på slike kort er kjølevifta. På mitt er det antagelig en minnefeil siden jeg er plaget med artifcts på standard betingelser. Forøvrig er dette kortet levert med Zalmann kjøler uten vifte.

PS, jeg er ikke ute etter noen erstattning eller pengene tilbake opplegg fra selgeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...