Gå til innhold

SE T68i

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De fleste av de stedene du nevnte der har vel også monofoniske ringetoner....i alle fall har inpoc det.

vel, se her:

Fungerer på alle Nokia-telefoner . Samsung: T100. Sony Ericsson: T230, T300, T310, T610, Z600. Pris kr. 10,-

det står **** meg ikke t68i? Er liksom mobilen for gammel for vanlige ringetoner da? :)

Lenke til kommentar
Hvor kan jeg bestille ringetoner til min SE T68i? Den har jo stort sett det meste, bortsett fra at den da seff ikke har polyfoniske ringetoner...

Lett på Eurobate, Jippii, Inpoc, boomy osv...

Noen som vet? GJERNE gi meg URL.

Ta deg en tur på www.esato.com, ett svæææært forum for Sony Ericsson brukere. Der har de alt du trenger, inkludert ringetoner :o)

Lenke til kommentar
Jeg fant ingenting der jeg...Som overalt ellers er mono ringetoner til Sony Ericsson umulig og finne...

Noen som vet om noen andre steder?..

Alle funker da på t68ien sålenge som det er standard ringetoner....? Jeg lasta jo ned i hytt og helsikken når jeg hadde min :p

Lenke til kommentar

nå begynner jeg seriøst og tvile... Bestilte tilogmed en vanlig ringetone fra Inpoc, men den funka ikke. da jeg mottok mld var det en drøss med rare tegn...

Jeg regnet med at de hadde glemt og stille opp min mobil...

Alle adnre jeg kjenner med denne telefonen har fått tak i ringetoner, men de husker ikke fra hvor.

Vær så snill og hjelp meg, drit kjipt uten :(

Lenke til kommentar
nå begynner jeg seriøst og tvile... Bestilte tilogmed en vanlig ringetone fra Inpoc, men den funka ikke. da jeg mottok mld var det en drøss med rare tegn...

Alle adnre jeg kjenner med denne telefonen har fått tak i ringetoner, men de husker ikke fra hvor.

http://www.flippy.no/modules.php?name=Downloads

Lenke til kommentar

lastet ned de to rtingetone pakkene...Hva gjør jeg så? Må jeg ha en BT adapter, eller kabel? Og uansett, hvilket program skal jeg bruke på pcn? Et av de jeg fikk med på CDn?

Veiled meg litt....

Petter

Lenke til kommentar

lastet ned de to rtingetone pakkene...Hva gjør jeg så? Må jeg ha en BT adapter, eller kabel? Og uansett, hvilket program skal jeg bruke på pcn? Et av de jeg fikk med på CDn?

Veiled meg litt....

Petter

selv bruker jeg ir...men jeg er ikke så flink på det tekniske...er sikkert andre som kan hjelpe deg der...

Lenke til kommentar

Veiled meg litt....

Petter

Skaff deg en eller annen måte å overføre på. (IR adapter, eller BT for den saksskyld.) Forskjellen er vel strengtatt at IR faktisk er lettere å sette opp, men går endel treigere og krever at mobilen ligger helt inn til.

Det er bare såvidt du trenger noe mer software, for over IR får du beskjed om "For å sende filer til annen enhet, klikk her" i XP, så er det bare å slenge over de utpakkede filene, og så legger de seg der det er programmert inn at de skal ligge.

Er strengttatt ikke noe heksekunst i det hele tatt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...