[email protected] Skrevet 30. juli 2021 Del Skrevet 30. juli 2021 (endret) CDS, det amerikanske folkehelseinstituttet, har lekket til The Washington Post at deltavarianten har et R-tall på ni og at vaksinerte nå smitter viruset i like stor grad som de uvaksinerte. What`s next? Skal det skje at enda en farligere virusvariant er på trappene og at den sprer seg først og fremst fra dem som er vaksinert? Da bryter helvete løs. Endret 30. juli 2021 av [email protected] 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. juli 2021 Del Skrevet 30. juli 2021 Viruset kommer til å fortsette sin mutasjon, og navnet kommer til å bli nok en gresk bokstav. Spenningen ligger i hvordan det vil mutere seg. Forhåpentligvis så vil viruset muteres til en mildere variant. Lenke til kommentar
Fibonacci Skrevet 30. juli 2021 Del Skrevet 30. juli 2021 Det største spørsmålet er hvordan tiltakene kommer til å mutere. 2 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 30. juli 2021 Del Skrevet 30. juli 2021 Tipper det blir delta pluss, så etterfulgt av delta pluss pluss. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 30. juli 2021 Del Skrevet 30. juli 2021 I am waiting for the Delta Pro or the Delta Max... they said it has higher wifi capability and greater camera.. (fra et kommentarfelt på youtube) 3 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 30. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2021 KriZZ skrev (1 time siden): Husk å vær redd! Pussig at du sier akkurat det, for hvem er mest redd; den som vaksinerer seg eller den som ikke lar seg vaksinere? 2 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 30. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2021 Mr.M skrev (37 minutter siden): I am waiting for the Delta Pro or the Delta Max... they said it has higher wifi capability and greater camera.. (fra et kommentarfelt på youtube) Og jeg venter med å delta. 1 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 30. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2021 Gavekort skrev (1 time siden): Viruset kommer til å fortsette sin mutasjon, og navnet kommer til å bli nok en gresk bokstav. Spenningen ligger i hvordan det vil mutere seg. Forhåpentligvis så vil viruset muteres til en mildere variant. Da tipper jeg; epsilon. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 30. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2021 Fibonacci skrev (1 time siden): Det største spørsmålet er hvordan tiltakene kommer til å mutere. Tipper det ender i tiltak ala dyrets navn og merke. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 30. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2021 geir__hk skrev (51 minutter siden): Tipper det blir delta pluss, så etterfulgt av delta pluss pluss. Delta pluss pluss er vel en variant som liker å delta? 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. juli 2021 Del Skrevet 30. juli 2021 Siste variant of interest er Lambda. Epsilon er en amerikansk variant som ikke er veldig betydelig. https://en.wikipedia.org/wiki/Variants_of_SARS-CoV-2#Lambda_(lineage_C.37) 1 1 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 30. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2021 Gavekort skrev (Akkurat nå): Siste variant of interest er Lambda. Epsilon er en amerikansk variant som ikke er veldig betydelig. https://en.wikipedia.org/wiki/Variants_of_SARS-CoV-2#Lambda_(lineage_C.37) Ja, jeg tenkte mer på det som kommer etter delta i det greske alfabet. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 31. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2021 [email protected] skrev (18 timer siden): CDS, det amerikanske folkehelseinstituttet, har lekket til The Washington Post at deltavarianten har et R-tall på ni og at vaksinerte nå smitter viruset i like stor grad som de uvaksinerte. What`s next? Skal det skje at enda en farligere virusvariant er på trappene og at den sprer seg først og fremst fra dem som er vaksinert? Da bryter helvete løs. I går ( 30/7) skrev jeg det ovenstående og i dag (31/7) leser jeg siste nytt fra WHO, som går ut med advarselen om at deltavarianten av covid-|9 raskt kan mutere seg til noe langt verre hvis ikke verden snarest klarer å bekjempe viruset. Er jeg en profet? 1 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 31. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2021 [email protected] skrev (11 minutter siden): I går ( 30/7) skrev jeg det ovenstående og i dag (31/7) leser jeg siste nytt fra WHO, som går ut med advarselen om at deltavarianten av covid-|9 raskt kan mutere seg til noe langt verre hvis ikke verden snarest klarer å bekjempe viruset. Er jeg en profet? Er dette gammelt nytt, eller kjenner jeg noen i innerkretsen i WHO? 1 Lenke til kommentar
Fibonacci Skrevet 31. juli 2021 Del Skrevet 31. juli 2021 [email protected] skrev (48 minutter siden): hvis ikke verden snarest klarer å bekjempe viruset. Og hvordan ser du for deg at noe slikt skal være mulig? 1 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 31. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2021 Fibonacci skrev (23 minutter siden): Og hvordan ser du for deg at noe slikt skal være mulig? Det er ikke mulig. 1 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 31. juli 2021 Del Skrevet 31. juli 2021 10 hours ago, [email protected] said: Er jeg en profet? Bare en av mange falske 3 Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 1. august 2021 Del Skrevet 1. august 2021 Whats next? Tja, om vi er skikkelig uheldige oppstår det en variant fra vaksinerte (som vi vet nå viruset fortsatt trives i) som fører til ADE (antibody dependent enhancement). Da blir det nok ekstreme tiltak rundt omkring for å beskytte de vaksinerte. 2 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 1. august 2021 Forfatter Del Skrevet 1. august 2021 geir__hk skrev (16 timer siden): Bare en av mange falske Presisèr, takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå