zoneman Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Jeg og kameraten min har begge kjøpt oss en AMD 2800 barton men den ene er grøn og den andre er brun, noen sier at grøn cpu betyr at det er thoroughbred og brun er barton, er dette sant?. Lenke til kommentar
Murty Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 kanskje de bare gikk tom for brune/grønne? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 grøn cpu betyr at det er thoroughbred og brun er barton, er dette sant?. Tror heller at det er motsatt Lenke til kommentar
Star Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Begge mine Barton 2500+ prosessorer er brune Mine gamle 1600+XP prosessorer var grønne... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Begge er nok barton. Det ser du enkelt på at kjernen er like avlang på begge CPU'ene. Forskjellen på fargen er kun stubstratet, og altså ikke selve CPU'en (den ca 8x14mm brikken i midten). Det at substratet har forskjellig farge betyr ingenting. (kan sammenlignes med fargen på et hovedkort) Lenke til kommentar
div_ Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 er du 1000% sikker??? kjøpte xp2500+barton cpu, står i bestilling pg alt, men min er grønn.... Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hvis kjernen er kvadratisk er det en Thoroughbred, hvis den er rektangulær er det en Barton. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 min barton er brun og har stilige striper ned fra kjernen mot kanten som ligner litt på lyn, det er stilig, hehe ingen som ser de da Lenke til kommentar
snole Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Det har ikke noe med Boxed og ikke-Boxed å gjøre? Lenke til kommentar
div_ Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 ser på et bilde av barton på: http://www.neoseeker.com/Articles/Hardware/Reviews/amd3000+/ Batron ser også kvadratisk ut spør du meg......... Lenke til kommentar
snole Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Ehm..... Ser du den rektangulære saken på midten. Det er CPU-kjernen. Det er den vi snakker om...... Lenke til kommentar
sdn Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hvordan står det til med dybdesynet? Lenke til kommentar
div_ Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 duh........jeg så under cpu:-)))) vel kjernen er avlang...så da er det Batron. Lenke til kommentar
div_ Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) thoroughbred http://www.muropaketti.com/artikkelit/cpu/...horoughbred.jpg Barton http://home.planetinternet.be/~bbaeyen2/thb/images/cpu1.jpg Endret 7. januar 2004 av div_ Lenke til kommentar
div_ Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 de er sløve med rett bilde gitt...både toughbread og barton hadde bilde av barton her et av an toughbread http://www.overclockers.ru/images/news/march/13/cpu.jpg Lenke til kommentar
div_ Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) 1 ting... til BARE BATRON har de chippene rundt kjernen ikke sant? så har du thorton også......sukk for et styyyyr... Endret 7. januar 2004 av div_ Lenke til kommentar
sdn Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Stå på, beundrer din entusiasme for amd kjerner Lenke til kommentar
div_ Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) men du må forstå..når de er prikk like på alle bilder(både grønne og brune), er det vanskelig å vite om du har fått rett produkt:-)))) kan vel kalle det "kjerne fetish" hehe Endret 7. januar 2004 av div_ Lenke til kommentar
sdn Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hehe, skjønner din frustrasjon. Har ikke hatt noen amd cpu selv, men skal faktisk skaffe meg det selv. Følger spent med på hva du finner ut Lenke til kommentar
div_ Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 er stuck akkurat nå.....ser IKKE forskjell på Batron og Toughbred , kjernen er dønn like på bildene jeg finner....hvorfor kan det ikke stå på cpu også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå