Mag ne Skrevet 30. juli 2021 Del Skrevet 30. juli 2021 Min 249g drone er ikke definert som et EU-godkjent leketøy, så da er det krav om ansvarsforsikring. Noen som har skaffet det til en liten hobbydrone, og hva koster forsikringen? Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 2. august 2021 Del Skrevet 2. august 2021 DJI Mini 2?? Når jeg kjøpte denne drona så fikk jeg beskjed om at jeg måtte registere meg som pilot hos Luftfartstilsynet og ha ansvarsforskring. Å registrere seg hos Luftfartstilsynet var fort gjort og kosta 150 spenn?? ellernoesånt. Forsikring ble det værre med fordi jeg måtte være medlem her og der. Det virka tungvindt så jeg droppa det inntill videre. Likevel tok jeg opp denne tråden når jeg så posten din på fredag og i dag ble jeg ringt opp av Tryg. De lurte på hvor jeg skulle fly og jeg vet ikke. Jeg skal fly litt rundt i hagen, rundt hytta, når vi camper osv. 29,- i mnden skulle de ha for å forsikre denne drona. 1 Lenke til kommentar
Mag ne Skrevet 3. august 2021 Forfatter Del Skrevet 3. august 2021 Mekker`n skrev (17 timer siden): Forsikring ble det værre med fordi jeg måtte være medlem her og der. Det virka tungvindt så jeg droppa det inntill videre. Samme her, tipper det foreløpig gjelder de fleste som har en liten drone til litt privat hobbybruk. Helt ok pris du fikk da. Mavic mini ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå