Gå til innhold

Catalyst 4.0 noen som vet når de kommer?

Goodall

Anbefalte innlegg

i dag ble mitt nye hovedkort og min nye cpu sendt fra mpx.no, så det er ikke lenge til det blir en NY installasjon av windows xp

derfor lurer jeg på om noen vet når de kommer, de første driverne fra ati i år må vel bli 4.0 hvis jeg forstått riktig?

er litt kjipt og innstalere 3.10 på fredag eller lørdag, så kommer 4.0 på mandag f.eks.

hadde bare hvert så digg om jeg slapp og "bytte" drivere med en gang

er det noen som vet om noen betaer eventuelt av 4.0?

Takker for Svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kan jo fint bruke pc'en med de driverne som følger med xp i noen dager, men er det 1 måned så blir det jo litt anderledes

jeg har jo lest JA HER PÅ FORUMET, at ati driverne er litt kresene på og bare oppdatere de når nye kommer, altså det har jo hvert en del snakking om at man virkelig må fjærne driverne helt, litt mer enn det uninstallern gjør, sånn at man får en "clean" install

men hvis det ikke er noe problem lengre, så er det jo lite poeng og vente noen dager

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

catalyst 3.10 kom ut den 12/17/03 så vis ati holder sine mål om å prøve å gi ut en ny driverpakke hver 4-5 uke så kommer catalyst 4.0 om ca 2 uker.

Hadde uansett instalert catalyst 3.10 for så å fjernet dem igjen når 4.0 kom, er jo ikke all verdens jobb :roll:

Lenke til kommentar
catalyst 3.10 kom ut den 12/17/03 så vis ati holder sine mål om å prøve å gi ut en ny driverpakke hver 4-5 uke så kommer catalyst 4.0 om ca 2 uker.

Hadde uansett instalert catalyst 3.10 for så å fjernet dem igjen når 4.0 kom, er jo ikke all verdens jobb :roll:

Må si meg enig der det er jo ikke akkurat vanskelig å uninstallere drivere da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...