Gå til innhold

Hvorfor kan jeg ikke simulere dvd-brenning?

Anbefalte innlegg

Skulle gjerne simulert brenningen før jeg virkelig setter igang for å finne ut om det er platene eller systemet mitt det er noe galt med. Har fått to feilbrenninger nå med feilmelding "Invalid Command"-et-eller-annet, og mistenker at der en liten feil i filene. Det skjer helt på slutten av brenningen. Brenner på 8X med Plextor 4X dvd+r plater.

Der jeg kan huke av for simulering er det bare grått og jeg kan ikke huke av. Det rare er at dette kun er på Plextor brenneren min :dontgetit:

Har en Pioneer dvr-105 installert også, og dersom jeg velger denne brenneren kan jeg simulere så mye jeg makter.

Noen som veit om det er en "case" med Plextor på dette feltet? Firmware er 1.02.

Har kun Nero 5.5 tilgjengelig, og å få fatt i annen programvare er uaktuell på nåværende tidspunkt. (Kun ISDN linje :( )

Takknemlig for all hjelp dere måtte kunne gi :)

Litt utenfor hovedproblem men:

Er det normalt med denne brenneren at det tar bortimot 30 sekunder før den klarer å lese platene man setter inn?

Pioneeren er mye kjappere!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker!

Da er det jo ikke noe mer å gjøre med det da. Får ofre et par plater i vitenskapens navn da :p .

finne ut om det skjer kun på 8X brenning eller også på 4X. Fikk brent filene på Pioneeren på 4X dvd-r uten problem.

Firmware er nå oppgradert til 1.04 :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...