Ithrin Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Skal kjøpe ny pc, og har tenkt å klokke en 2500+ til 3200+, men jeg lurer på hvor masse kjøling jeg trenger. Sånn som det ser ut nå skal jeg gå for en Thermaltake Volcano 11 Xaser edition, og et Aopen H600B kabinett med den kabinettvifta som følger med det. Men jeg lurer: er dette nok, eller må jeg kjøpe ekstra kabinettvifter? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 personlig ville jeg hatt et par kabinett vifter uans... alt av hw blir jo kaldere. Lenke til kommentar
Ithrin Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Ok. Noen anbefalinger om hvilke vifter som er gode? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Ok. Noen anbefalinger om hvilke vifter som er gode? Volcano 11(+) kjøler ned som bare F når den går på fullt. Selv kjører jeg 2800@3200 og har ingen varmeproblemer. (har ingen kab-vifter) Lenke til kommentar
notarget Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg liker kjølingen på pcen min, holder kabinettet kald. 2 foran nede, 1 bak under PSU, 1 på toppen av kabinettet som er genialt pga varmen stiger opp.. Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Ok. Noen anbefalinger om hvilke vifter som er gode? Thermaltake CPU-kjøler, "Silent Boost" Kjøler bra og er nærmest lydløs + forholdsvis rimelig. Lenke til kommentar
flydman Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Har du råd gjør som jeg og gå for en volcano 12 ,jeg klokker en xp2500 opp til 2400MHz og tempen ligger i hvilemodus med kjøleren på minste hastighet ( totalt lydløs) på 35 grader ved full load setter jeg viftehastigheten noe opp og havner fra 45 - 55 grader ,kjører slik at den ikke blir ubehagelig støyete . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå