Espen Jansen Skrevet 27. juli 2021 Del Skrevet 27. juli 2021 Hvordan skilte du deg fra røkla? Ny oversikt avslører hvordan folk spilte Mass Effect Legendary Edition Lenke til kommentar
dreadbolt Skrevet 28. juli 2021 Del Skrevet 28. juli 2021 Hvordan kan Tali være på 11. plass på "most likely to survive the suicide mission"?! Jeg hadde bokstavelig talt latt alle de andre daue før jeg ofret Tali! 1 Lenke til kommentar
Alpred93 Skrevet 28. juli 2021 Del Skrevet 28. juli 2021 dreadbolt skrev (7 timer siden): Hvordan kan Tali være på 11. plass på "most likely to survive the suicide mission"?! Jeg hadde bokstavelig talt latt alle de andre daue før jeg ofret Tali! Tali og Garus. Alt annet er expendable. 2 Lenke til kommentar
Daysleeper Skrevet 30. juli 2021 Del Skrevet 30. juli 2021 On 7/28/2021 at 8:39 AM, dreadbolt said: Hvordan kan Tali være på 11. plass på "most likely to survive the suicide mission"?! Jeg hadde bokstavelig talt latt alle de andre daue før jeg ofret Tali! On 7/28/2021 at 4:23 PM, Alpred93 said: Tali og Garus. Alt annet er expendable. Heh, jeg tenkte nøyaktig det samme som dere fine herrer når jeg så det... Mon tro om det en norsk/nordisk ting eller.no? 🤔😅 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. juli 2021 Del Skrevet 30. juli 2021 15 minutes ago, Daysleeper said: Heh, jeg tenkte nøyaktig det samme som dere fine herrer når jeg så det... Mon tro om det en norsk/nordisk ting eller.no? 🤔😅 Garus er vel universal, men kanskje nr 2 varierer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå