Gå til innhold

Ny Nokia-telefon tåler en støyt, og knuser du skjermen får du ny

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
KjeRogJør skrev (19 minutter siden):

Solid mobil, og svak innmat.

MÅ det være sånn???

Greit at det ikke er topp innmat, men....(?)

Jeg har inntrykk av at HMD/Nokia har gitt opp å selge telefoner med god innmat. Det er Doro-telefoner uten det begrensende Doro-grensesnittet.

Er noen år siden de hadde en såkalt high end-telefon og den siste (James Bond-telefonen) kom vel aldri i salg? Den var i hvert fall på vei til å bli utdatert og var fremdeles ikke i salg da jeg ville kjøpe en i fjor.  

Lenke til kommentar
Sitat

Arbeidsminne: 4 GB/6 GB

Lagringsplass: 64 GB/128 GB

Hjelper lite med skjermgaranti: https://www.ebay.com/itm/114759005511?hash=item1ab82b7547:g:oeEAAOSwFiVgb3Ts

siden koster lite med ekstra beskyttelse, er verre med lagringplass 64 er for lite for de fleste.

Lenke til kommentar

Er glasset halvfullt eller halvtomt? Jeg mener svært mange nyere telefoner har en iboende svakhet (lettknuselig glass) og at denne "supersikre" burde være normalen. Telefoner ramler fra tid til annen i bakken og derfor bør de tåle nettopp det. Telefoner som ikke tåler det bør merkes med advarselsymbol "Svært sårbar for fall - bruk på eget ansvar".

Det er jo så unødvendig at man leser spesifikasjoner som f.eks 7mm tykkelse, 180 gram, x 000 kr, når man er nærmest forpliktet til å kjøpe ekstrautstyr (beskyttelse) som gjør at tykkelsen, vekta og prisen i realiteten øker.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...