Fievel Skrevet 1. juli 2022 Del Skrevet 1. juli 2022 Vet om kvinner som har med vilje blitt gravid for å kunne leve "gratis" på barnebidrag. 1 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. juli 2022 Del Skrevet 1. juli 2022 Fievel skrev (4 timer siden): Vet om kvinner som har med vilje blitt gravid for å kunne leve "gratis" på barnebidrag. Om de lever på barnebidraget så er de neppe godt justerte kvinner i utgangspunktet. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. juli 2022 Del Skrevet 1. juli 2022 Jeg tror også mange glemmer at lidenskapen endrer seg over tid. Derav har man mange som jager den første tiden på nytt og på nytt og aldri går løpet ut. Lenke til kommentar
Gjest 5d522...cbd Skrevet 7. juli 2022 Del Skrevet 7. juli 2022 Er enit med hun over her. Å planlegge barn med noen man ikke en gang har kjent et år, (uten å vente lengre), er for mrg galskap. Forholdet vil nok havarere. Det er hverken bra for barnet eller mannen. Men hva gjør vel det så lenge egoistiske, verpesyke damer får ungen de er besatt av å få og noen til å betale barnebidrag Anonymous poster hash: 5d522...cbd Lenke til kommentar
shockorshot Skrevet 7. juli 2022 Del Skrevet 7. juli 2022 (endret) Det viktigste er jo faktisk barndommen til barnet, og jeg tror ingen barn er tjent med foreldre som enda ikke vet om de kan samarbeide gjennom tunge tider. Min personlige mening er det at jeg føler det er iblant litt for mange som har for mye fokus på at de vil ha barn istedenfor å ha fokus på at barna de skal få skal ha den beste oppveksten de kan ha med trygge omgivelser og støttende foreldre. For mye fokus på seg selv og barnet de vil ha, istedenfor fokus på selve barnet og dens oppvekst. For meg har det alltid vært en red flag hvis jeg har datet noen som tenker slik, siden det for meg viser liten forståelse av hva det faktisk betyr å ha barn og at det da handler om å putte noen andre først. Men som sagt, min personlige mening. Endret 7. juli 2022 av shockorshot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå