Gå til innhold

A64 3200 satt ned i pris

Boralis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

oj. skal ha en oppgrade senere om ikke alt for lenge. skulle egentlig ha en presscott, men nå begynner jeg å tvile. har altid vært intel for meg, og kjenner det bra. amd blir et nytt bekjentskap vist valget faller på en 64. nå ble jeg i tvil her

Lenke til kommentar

bra pris- venter nå å ser

enkel minne kanal?

det er dette med hovedkorta ja, som er i startfasen....

og dårlig overklokking?

oj. skal ha en oppgrade senere om ikke alt for lenge. skulle egentlig ha en presscott, men nå begynner jeg å tvile. har altid vært intel for meg, og kjenner det bra. amd blir et nytt bekjentskap vist valget faller på en 64. nå ble jeg i tvil her

http://www.againsttcpa.com/tcpa-faq-no.html

jeg tror ikke jeg vil støtte intel, og deres intel-microsoft-ta-over-verden sak

edit_

offtopic

Endret av genesis
Lenke til kommentar
Så er A64 3200 satt ned i pris i Danmark , faktisk koster den ikke stort mer enn en 3000 , når skjer det i Norge??

SEHER

Betyr det at vi burde le litt av de som har kjøpt seg P4 3.x og Athlon 64 3200+ i løpet av den siste tiden? Spesielt de som skal bruke maskinene til mye spill ettersom selv Athlon 64 3000+, jevnt over, er vesentlig raskere enn P4 3.2 og ikke spes tregere enn A64 3200+...

Regner med at vi kommer til å se at prisene faller i løpet av uken. Tar fort litt tid, men vi burde ikke ligge bak resten av Norden. Spesielt ikke ettersom vi har ITbutikken og databutikken (som får varer til danske og svenske priser).

Lenke til kommentar
Så er A64 3200 satt ned  i pris i Danmark , faktisk koster den ikke stort mer enn en 3000 , når skjer det i Norge??

SEHER

Betyr det at vi burde le litt av de som har kjøpt seg P4 3.x og Athlon 64 3200+ i løpet av den siste tiden? Spesielt de som skal bruke maskinene til mye spill ettersom selv Athlon 64 3000+, jevnt over, er vesentlig raskere enn P4 3.2 og ikke spes tregere enn A64 3200+...

Regner med at vi kommer til å se at prisene faller i løpet av uken. Tar fort litt tid, men vi burde ikke ligge bak resten av Norden. Spesielt ikke ettersom vi har ITbutikken og databutikken (som får varer til danske og svenske priser).

Som sagt har komplett senket den til 2500.- :cool:

Lenke til kommentar
Som sagt har komplett senket den til 2500.- :cool:

Uff... lese hele tråden neste gang før jeg poster.. litt sliten. Noen som er klar over hvor kjipt det er å leke rørlegger når en får en ny oppvaksmaskin og alt bare er surr fra før av?

Jada vet det godt :D:D

Lenke til kommentar
Jepp, så fristende.. men opplys meg: Er alle A64'ene kompatible med "cool & quiet" ?

Er det en oversikt noen plasser hvilke hovedkort som støtter "cool & quiet" ? Alle S754-hovedkort?

Har selv sett etter dette, siden jeg prøver å bygge en god OG stille maskin. Ser ut som det er hovedkortene som er problemet her. Så vidt jeg vet støtter ivertfall A64 3200+ og 3400+ Cool & Quiet. Men det er visst få hovedkort som gjør det. Jeg tror at MSI K8T NEO støtter det, og det er en av mine kandidater. Det er også en av de få A64 hovedkortene som ikke har vifter på strømfordelere og chipset og har god plass rundt CPU og AGP. (Var noe greier der om 4-veis strømstyring som var av meget god kvalitet eller.no).

Mvh.

SvUpP

Lenke til kommentar
Har en 3000 og den støtter dette, det samme gjør vel alle via kortene

Leste en test for et par daget siden der tester irriterte seg litt over manglende støtte for Cool & Quite på hovedkortene... *lete etter test*

Mvh.

SvUpP

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...