Boralis Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Så er A64 3200 satt ned i pris i Danmark , faktisk koster den ikke stort mer enn en 3000 , når skjer det i Norge?? SEHER Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Vel kan legge til at komplett har satt den ned til 2500.- Noen som nettop har kjøpt den for 4000.- Endret 7. januar 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Sååååå fristende .... Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 oj. skal ha en oppgrade senere om ikke alt for lenge. skulle egentlig ha en presscott, men nå begynner jeg å tvile. har altid vært intel for meg, og kjenner det bra. amd blir et nytt bekjentskap vist valget faller på en 64. nå ble jeg i tvil her Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Jepp, så fristende.. men opplys meg: Er alle A64'ene kompatible med "cool & quiet" ? Er det en oversikt noen plasser hvilke hovedkort som støtter "cool & quiet" ? Alle S754-hovedkort? Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Har lyst å kjøpe nåååååå Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Kanskje du kan sende mail til komplett å spørre når den kommer inn, når den kommer in, faller 3200+ i pris så det er bare å få vite når den kommer inn Lenke til kommentar
genesis Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) bra pris- venter nå å ser enkel minne kanal? det er dette med hovedkorta ja, som er i startfasen.... og dårlig overklokking? oj. skal ha en oppgrade senere om ikke alt for lenge. skulle egentlig ha en presscott, men nå begynner jeg å tvile. har altid vært intel for meg, og kjenner det bra. amd blir et nytt bekjentskap vist valget faller på en 64. nå ble jeg i tvil her http://www.againsttcpa.com/tcpa-faq-no.html jeg tror ikke jeg vil støtte intel, og deres intel-microsoft-ta-over-verden sak edit_ offtopic Endret 7. januar 2004 av genesis Lenke til kommentar
pskard Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Så er A64 3200 satt ned i pris i Danmark , faktisk koster den ikke stort mer enn en 3000 , når skjer det i Norge?? SEHER Betyr det at vi burde le litt av de som har kjøpt seg P4 3.x og Athlon 64 3200+ i løpet av den siste tiden? Spesielt de som skal bruke maskinene til mye spill ettersom selv Athlon 64 3000+, jevnt over, er vesentlig raskere enn P4 3.2 og ikke spes tregere enn A64 3200+... Regner med at vi kommer til å se at prisene faller i løpet av uken. Tar fort litt tid, men vi burde ikke ligge bak resten av Norden. Spesielt ikke ettersom vi har ITbutikken og databutikken (som får varer til danske og svenske priser). Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Superdigg at jeg skal ha meg ny maskin nå )))) Blir nok en 64 3400+ Gleder meg villt. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Så er A64 3200 satt ned i pris i Danmark , faktisk koster den ikke stort mer enn en 3000 , når skjer det i Norge?? SEHER Betyr det at vi burde le litt av de som har kjøpt seg P4 3.x og Athlon 64 3200+ i løpet av den siste tiden? Spesielt de som skal bruke maskinene til mye spill ettersom selv Athlon 64 3000+, jevnt over, er vesentlig raskere enn P4 3.2 og ikke spes tregere enn A64 3200+... Regner med at vi kommer til å se at prisene faller i løpet av uken. Tar fort litt tid, men vi burde ikke ligge bak resten av Norden. Spesielt ikke ettersom vi har ITbutikken og databutikken (som får varer til danske og svenske priser). Som sagt har komplett senket den til 2500.- Lenke til kommentar
pskard Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Som sagt har komplett senket den til 2500.- Uff... lese hele tråden neste gang før jeg poster.. litt sliten. Noen som er klar over hvor kjipt det er å leke rørlegger når en får en ny oppvaksmaskin og alt bare er surr fra før av? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Som sagt har komplett senket den til 2500.- Uff... lese hele tråden neste gang før jeg poster.. litt sliten. Noen som er klar over hvor kjipt det er å leke rørlegger når en får en ny oppvaksmaskin og alt bare er surr fra før av? Jada vet det godt Lenke til kommentar
Endre Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 XP3200 har vel også falt i pris (ikke at noen kjøper den nå)? 2000 nå, lå vel på 2500 før. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Fett. Men har ikke penger nå, bestilte meg Lian Li kabbis + annet stæsj i dag Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 http://www.againsttcpa.com/tcpa-faq-no.html jeg tror ikke jeg vil støtte intel, og deres intel-microsoft-ta-over-verden sak AMD er også på medlamslisten til TCPA... Lenke til kommentar
SvUpP Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jepp, så fristende.. men opplys meg: Er alle A64'ene kompatible med "cool & quiet" ? Er det en oversikt noen plasser hvilke hovedkort som støtter "cool & quiet" ? Alle S754-hovedkort? Har selv sett etter dette, siden jeg prøver å bygge en god OG stille maskin. Ser ut som det er hovedkortene som er problemet her. Så vidt jeg vet støtter ivertfall A64 3200+ og 3400+ Cool & Quiet. Men det er visst få hovedkort som gjør det. Jeg tror at MSI K8T NEO støtter det, og det er en av mine kandidater. Det er også en av de få A64 hovedkortene som ikke har vifter på strømfordelere og chipset og har god plass rundt CPU og AGP. (Var noe greier der om 4-veis strømstyring som var av meget god kvalitet eller.no). Mvh. SvUpP Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Har en 3000 og den støtter dette, det samme gjør vel alle via kortene Lenke til kommentar
SvUpP Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Har en 3000 og den støtter dette, det samme gjør vel alle via kortene Leste en test for et par daget siden der tester irriterte seg litt over manglende støtte for Cool & Quite på hovedkortene... *lete etter test* Mvh. SvUpP Lenke til kommentar
scoot Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 http://www.againsttcpa.com/tcpa-faq-no.html jeg tror ikke jeg vil støtte intel, og deres intel-microsoft-ta-over-verden sak AMD er også på medlamslisten til TCPA... sorry at jeg drar en OffTopic sak her, men jeg lurer på hva i all verden den TCPA greia gjør. Sperrer den så du ikke for lagt inn f.eks brente Spill osv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå