skidrow1 Skrevet 26. juli 2021 Del Skrevet 26. juli 2021 Siden i Mai har windows prøvd å oppdatere pcn min, hver gangstopper den på rundt 60% og starter på nytt for å løse problemet, men den klarer det ikke å jeg må gå inn på ting jeg ikke kan noe om å slette oppdateringer for å få pcn til å fungere igjen, uker etterpå begynner maset om oppdatering igjen. Ser ikke ut som jeg klarer stoppe eller utsette det lengre så nå tør jeg ikke skru av pcn for jeg orker ikke prøve å fikse det igjen. Har leitet på nett etter løsninger og funnet noen som mange påstår virker men denna dritten gir seg jo ikke så.. Noen med gode råd her? Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 26. juli 2021 Del Skrevet 26. juli 2021 Ta backup av alt det du vil ta vare på og reinstaller windows 2 Lenke til kommentar
skidrow1 Skrevet 27. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2021 Mechablast skrev (9 timer siden): Ta backup av alt det du vil ta vare på og reinstaller windows Får prøve det, takk 🙂 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 27. juli 2021 Del Skrevet 27. juli 2021 (endret) Har du forsøkt å oppdatere via denne siden? Alltid lurt med backup. Du kan også forsøke sfc /scannow i ledetekst med adminrettigheter. Og DISM Endret 27. juli 2021 av ^fmj 1 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 28. juli 2021 Del Skrevet 28. juli 2021 (endret) skidrow1 skrev (På 2021-7-26 den 19.33): Siden i Mai har windows prøvd å oppdatere pcn min, hver gangstopper den på rundt 60% og starter på nytt for å løse problemet, men den klarer det ikke å jeg må gå inn på ting jeg ikke kan noe om å slette oppdateringer for å få pcn til å fungere igjen, uker etterpå begynner maset om oppdatering igjen. Ser ikke ut som jeg klarer stoppe eller utsette det lengre så nå tør jeg ikke skru av pcn for jeg orker ikke prøve å fikse det igjen. Har leitet på nett etter løsninger og funnet noen som mange påstår virker men denna dritten gir seg jo ikke så.. Noen med gode råd her? Hadde samma problem i fjor så jeg bare tok bacup av viktige filer på en ekstern hardisk så innstalerte jeg vindows helt på nytt med formatering av hardisken først, anbefaler bare å ha 1 hardisk koblet til når du skal innstaler windows eller så kan det bli surr for windows og deg å skjønne hvor du skal ha windows, når du er ferdig bare kobler du til alle hardisker igjen. Endret 28. juli 2021 av Tåka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå