Nerdiboy Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Det e sånn firewall shit så gjør at du må ha eget program for å konna downloada mp3`er!!! Også må du bruga proxy, også kan du isje setta opp egen server... Sucky!!! Hate det!! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Når lot dem fjortisser bo i studentboliger? Lenke til kommentar
Nerdiboy Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Ka har det med sagen å gjør? Internette der suge jo! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Jeeeez... jeg vet om ihvertfall èn, ikke-navngitt, person som driver FTP fra en Uninett-linje... ... og som han sa, når slapp de utropstegn-aper inn på universitetet? Nei, seriøst, det går nok an skal du se, gutten min... Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Trodde du måtte ha fullført ungdomsskolen jeg, men det stemmer kanskje ikke? Jeg laster iallefall ned det jeg trenger og er fornøyd med det. Så lenge du har 100Mbit så burde du være glad for det. Lenke til kommentar
Nerdiboy Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Sjefs! Då e det jo bra... Må installera "Firewall client" for å få spelt warcraft fordi de rette portene isje e åpne. :s drid... også sa vaktmesteren te meg at du isje konne setta opp servere, for det va firewall på dhcp serveren Lenke til kommentar
Nerdiboy Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Eg e isje på studentbolig nå, nå sitte eg med tele2 linja, men ska flytta på studentbolig neste uga. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Kjipt for deg da... Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Ka har det med sagen å gjør?Internette der suge jo! Du hadde vel tenkt å fyre opp kazaa og la pingen på resten av nettet fyke i været.Deretter sette opp ftp og bruke masse ut-trafikk, så fort TP kabelen var i maskinen. Hva gjør du i en studentbolig? Slik som du skriver, kan du ikke være en dag over 13. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Let's settle one thing? ER DU STUDENT? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Men du bare bor tilfeldigvis i en studentbolig? Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hva gjør du da i en studentbolig? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 nix *puste lettet ut* Lenke til kommentar
Nerdiboy Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Nei, men skal flytte snart. Mamma`en til en kamerat er student, derved leier hun en leilighet, men hun bor ikke der, og derfor skal jeg flytte inn... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Okei, koselig at du forteller oss alt dette før du flytter inn da! Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Nei, men skal flytte snart.Mamma`en til en kamerat er student, derved leier hun en leilighet, men hun bor ikke der, og derfor skal jeg flytte inn... Så ble du skuffa når du ikke fikk frie tøyler på 100mbit linja.. dakar edit: Jeg har bodd i studentbolig, og jeg vet hvor irriterende det er med folk som bruker linja uten å tenke på at de ikke bruker den alene. Endret 7. januar 2004 av Peterman Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) *slettet* Endret 7. januar 2004 av FiskePinna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg