Gå til innhold

mini ipod


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Se for deg gen 3 iPod. Scrollhjulet er like stort, skjermen er like stor. Legg til litt plass for de nye knappene, og fjern det som er mellom hjulet og kanppene. Da har du mini. Det er vel heller fargene som frister, ikke pris og størrelse. Personlig synes jeg men hvite og pene gen 3 pod er gull, Ville aldri byttet til noe glorete dritt til nesten samme prisen

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hvis jeg hadde hatt en musikksamling på ca 4gb, så ville jeg gått for Minen ja. Er ikke vits med vanlige iPoden hvis man ikke har så mye musikk. Derfor jeg gikk for 20GB versjonen! 10GB musikk + plass til lagring :)

 

Enig at iPod mini ser veldig snerten og fristende ut ja :thumbs:

 

ahpadt

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hvis jeg kjøper en mini ipod fra USA. (en jeg kjenner skal over til USA en tur) Vil jeg da kunne bruke denne i norge?

På Europeisk PC, Europeisk strømkontakt osv? Jeg vet at ipoder kjøpt i Norge har kontakt for både USA og Eruopa? Eller er det for norge/ Europeisk standard?

 

Hva må til for å få en amerikansk ipod(mini) til å fungere her i Norge?

Lenke til kommentar
Hvis jeg kjøper en mini ipod fra USA. (en jeg kjenner skal over til USA en tur) Vil jeg da kunne bruke denne i norge?

På Europeisk PC, Europeisk strømkontakt osv? Jeg vet at ipoder kjøpt i Norge har kontakt for både USA og Eruopa? Eller er det for norge/ Europeisk standard?

Kjøpte 30gb iPod i statene, lader var 100v-240v, så den kan fint brukes i norge... Regner med at mini også har det, uansett kan den lades med firewire.

 

Jeg solgte iPod-en igjen da jeg var skikkelig misfornøyd... (Batterilevetid, navigering, iTunes)

Nå er jeg den lykkelige eier av en iRiver iHP-120 også kjøpt fra statene også denne har 110v-240v lader..

Lenke til kommentar
Hvis jeg kjøper en mini ipod fra USA. (en jeg kjenner skal over til USA en tur)  Vil jeg da kunne bruke denne i norge?

På Europeisk PC, Europeisk strømkontakt osv? Jeg vet at ipoder kjøpt i Norge har kontakt for både USA og Eruopa? Eller er det for norge/ Europeisk standard?

Kjøpte 30gb iPod i statene, lader var 100v-240v, så den kan fint brukes i norge... Regner med at mini også har det, uansett kan den lades med firewire.

 

Jeg solgte iPod-en igjen da jeg var skikkelig misfornøyd... (Batterilevetid, navigering, iTunes)

Nå er jeg den lykkelige eier av en iRiver iHP-120 også kjøpt fra statene også denne har 110v-240v lader..

Man bruker gjerne ikke iTunes da. Bruk Ephpod.

 

Og navigeringen på iPoden har vunnet mange priser, og danker LETT ut alle med det den har.

 

Batterilevetiden er det ikke så mye å gjøre med unntatt å skru av equalizer og ikke ha på lyset..

Lenke til kommentar

Utrolig at de ikke klarer å levere en spiller med støtte for katalogstruktur. ID3-tags er idéelt sett et smartere system selvfølgelig, men ikke alle har god tagging og bruker katalogstrukturen til å organisere. Å kunne bruke begge typer burde vært en selvfølge.

Lenke til kommentar

Kjøpte 30gb iPod i statene, lader var 100v-240v, så den kan fint brukes i norge... Regner med at mini også har det, uansett kan den lades med firewire.

 

Jeg solgte iPod-en igjen da jeg var skikkelig misfornøyd... (Batterilevetid, navigering, iTunes)

Nå er jeg den lykkelige eier av en iRiver iHP-120 også kjøpt fra statene også denne har 110v-240v lader..

Takk for svar. En siste ting jeg lurer på er garanti. Når jeg kjøper en ting i statene. Har jeg da noe garanti hos apple norge? Noen underversal apple-garanti?

Lenke til kommentar
Utrolig at de ikke klarer å levere en spiller med støtte for katalogstruktur. ID3-tags er idéelt sett et smartere system selvfølgelig, men ikke alle har god tagging og bruker katalogstrukturen til å organisere. Å kunne bruke begge typer burde vært en selvfølge.

Bruker man Ephpod kan man bare bruke det til å importere inn winamp-playlister. Så starter den bare å kopiere alt med en gang..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...