kake_fredrik Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 hvordan lager jeg en cs server som venner kan joine fra nettet? har 1.6 steam! Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Start steam, games, start counter strike, new game, start. Husk du må være activ. Endret 7. januar 2004 av Macfan Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Start steam, games, start counter strike, new game, start. Husk du må være activ. greit nok dt! men jeg får bare en lan server da! så spørsmålet er er dt noen som har en norsk oppskrift på dette spørsmålet mitt? Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hva slags internett har du? Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Hva slags internett har du? tele 2 large 1024ned og 256 opp! men det er en veldig liten server! Lenke til kommentar
sim Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Har du en ruter som bruker NAT ? Om du har det, så må du redirecte porter inn til serveren. Hvilke porter kan du spesifisere selv, men vanligvis er det 27015. En liten 'PS': Du har et helt tastatur foran deg, antar jeg iallefall, hvorfor skrive SMS språk ? . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå