Gå til innhold

MSN pris p800

Tart

Anbefalte innlegg

Har nå fått installert Agilemessenger på min p800 og det funker smertefritt, er helt utrolig bra. Men det jeg lurer på er: hvor mye koster det egentlig bruker internet\gprs oppsettet til telenor og har chess som operatør. Tusen hjertelig for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nå fått installert Agilemessenger på min p800 og det funker smertefritt, er helt utrolig bra. Men det jeg lurer på er: hvor mye koster det egentlig bruker internet\gprs oppsettet til telenor og har chess som operatør. Tusen hjertelig for svar.

Det koster fint lite. Jeg tror tilogmed at hvis du leter litt på forumet her, finner du en oversikt over hvor mye du faktisk må punge ut med. Men kort oppsummert ut fra Chess sine sider:

"Chess setter ned sine priser på GPRS til 0,06 pr kilobyte inntil 1 MB (Kr 60 for første MB), og 0,016 pr kilobyte over 1 MB (Kr 16 pr MB) for Business og King . For andre abonnement gjelder 0,10 pr kilobyte inntil 1 MB, og 0,02 pr kilobyte over 1 MB."

Jeg regner igrunnen med at du har ett Connect eller hva det heter, så du betaler altså 100 kroner for første megabyte, så 20 for påfølgende. Og MSN bruker fint lite trafikk, såfremt du ikke har tenkt å motta/sende store filer på det :o)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...