Gå til innhold

Hvordan ville du ha drept noen?

Anbefalte innlegg

Jeg driver og skriver en krimbok, og jeg vil gjerne høre forskjellige mørke fantasier dere har. Noe av det kan kanskje innlemmes i boka. Fordelen er at karakteren jeg skriver kan ende opp med et drap som går radikalt utenom hva en kjedelig seriemorder ville ha gjort.

Føl fritt å spe ut. Karakteren i boka har noen sterke kontraster. Er vi heldige så blir den publisert en gang, og noen av dere vil ha inspirert innhold. 

Endret av anon_83104
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kunne ikke tenkt meg å ta livet av noen, men jeg har diabetes så jeg vet dette er gjort før, gi en person uten diabetes for mye insulin så kan de dø av det, å det er vist ikke lett å finne ut av i en obduksjon etter hva jeg husker

• Liker 1
Lenke til kommentar
X19x11 skrev (10 minutter siden):

Kunne ikke tenkt meg å ta livet av noen, men jeg har diabetes så jeg vet dette er gjort før, gi en person uten diabetes for mye insulin så kan de dø av det, å det er vist ikke lett å finne ut av i en obduksjon etter hva jeg husker

Det er litt vanskelig å tenke seg, ja. Men insulin er jo en fin ide👍

Lenke til kommentar
:utakt skrev (5 minutter siden):

Husker en historie om ei dame som slo i hjel gubben med en frossen stek. Da politiet kom inviterte hun på middag og de spiste opp drapsvåpenet. Perfekt! 😁

Jeg tror ikke jeg har det i meg å drepe noen. 

Det er fra en novelle av roahl dahl , som heter "dypfryst". Mannen som ble drept av kona var politimann, og kona fikk besøk av hans kolleager da han var meldt savnet. Hun hadde slått han ihjel med en stek, så satt den i ovnen. Politifolkene som kom for å avhøre kona ble inivitert på stek ( mordvåpenet), og spiste steka opp. Ville ikke brukt samme historie i en ny krimbok, men du kan sikkert hente inspirasjon fra den. ;)

• Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg ville brukt tid.

I verden vi lever i, så oppstår mer og mer uorden fra orden -- og i hver eneste av kroppens celler oppstår mer og mer kaos i arvestoffet til mennesker.
Det er bokstavelig talt baret til å vente -- så gjør tiden alt arbeidet.

...så det er svaret mitt.
Jeg ville latt dem bli til råte og så støv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Tarzan93 skrev (37 minutter siden):

Det er fra en novelle av roahl dahl , som heter "dypfryst". Mannen som ble drept av kona var politimann, og kona fikk besøk av hans kolleager da han var meldt savnet. Hun hadde slått han ihjel med en stek, så satt den i ovnen. Politifolkene som kom for å avhøre kona ble inivitert på stek ( mordvåpenet), og spiste steka opp. Ville ikke brukt samme historie i en ny krimbok, men du kan sikkert hente inspirasjon fra den. ;)

Jeg husket ikke forfatteren, takk! 

• Liker 2
Lenke til kommentar

Brukt gaffateip og bundet opp "den heldige" til en stolpe av ymse slag. Så plassert en stor strips (bundtetråd) rundt halsen på vedkommende. Deretter kan jeg torturere vedkommende så lenge jeg ønsker. Hører jeg "bæ-bu bæ-bu" eller blir avbrutt av noen, og ønsker å fullføre kjapt for jeg stikker... drar jeg bare  til bundtetråden så h*n blir kvalt. 

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det er da ingen av de løsninger som noen av dere så langt har foreslått som ikke er knyttet risiko for å bli bura inne for mord.

Nei, da har jeg en metode som er meget sikker, faktisk helt sikker på at jeg aldri blir bura inne for mord: Avvent og la alderdommen ta knekken på den eller de uheldige du ønsker til livs :yes:

• Liker 1
Lenke til kommentar
geir__hk skrev (2 timer siden):

Det er da ingen av de løsninger som noen av dere så langt har foreslått som ikke er knyttet risiko for å bli bura inne for mord.

Nei, da har jeg en metode som er meget sikker, faktisk helt sikker på at jeg aldri blir bura inne for mord: Avvent og la alderdommen ta knekken på den eller de uheldige du ønsker til livs :yes:

Jeg vurderte å skrive noen slike. Siden jeg tenker på mye rart, har jeg også tenkt på det. Uten at jeg selvfølgelig har konkrete planer. Men jeg tror ikke det er lurt av meg å spre slike ideer på nett. Så jeg lot være. 😃 Selv om det er hypotetisk og kun teoretisk/fiksjon. Så vet man aldri hvem som finner slike tråder på nett for inspirasjon. Så selv om det er en promille av et promille sannsynligheter, er den allikevel ikke helt utelukket. Så derfor holder jeg disse fantasifulle rare tankene for meg selv. :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, Kris85 said:

Men jeg tror ikke det er lurt av meg å spre slike ideer på nett. Så jeg lot være.

Gjort er gjort, problemet er at sletting eller redigering av poster i ettertid kan gi galt inntrykk og til og med ha forsterkende effekt for de som lar seg påvirke slike idéer - tror jeg lar det stå uendret sånn for sikkerhets skyld 🤠

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hvis man er litt sånn at man gir faen i HVEM man tar livet av, så lenge folk dauer som følge (direkte eller indirekte) av ens handlinger så er det bare å overøse forum og medier med argumentasjon for vaksineskepsis. Vi ser det her og. Folk går rundt og tror på dette vrøvlet, så  får blir de smittet og enkelte få stryker med.

Da har de som proklamerer for vaksineskepsis gjort jobben sin, dessverre. Religion benyttes ofte som brekkstang.

Endret av geir__hk
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...