Hektor Skrevet 22. juli 2021 Del Skrevet 22. juli 2021 Hvilken Grændis er best, og hvilke Grændis-pimps er best? Peller du av den vassne, smaksløse paprikaen? Legger du på mer ost? Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 22. juli 2021 Del Skrevet 22. juli 2021 Om jeg på død og liv skal ha frossenpizza, så blir det Big One Loaded pepperoni. Sist jeg spiste en vanlig "grændis" måtte jeg ha på ett cm tykt lag med grillkrydder, og den smakte fortsatt papp. Lenke til kommentar
Hektor Skrevet 22. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2021 Duriello skrev (11 minutter siden): Om jeg på død og liv skal ha frossenpizza, så blir det Big One Loaded pepperoni. Sist jeg spiste en vanlig "grændis" måtte jeg ha på ett cm tykt lag med grillkrydder, og den smakte fortsatt papp. Du tar feil hvis du tror du får et bedre produkt ved å kjøpe en dyrere Big One… det er samme greia altså Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 22. juli 2021 Del Skrevet 22. juli 2021 Duriello skrev (14 minutter siden): Om jeg på død og liv skal ha frossenpizza, så blir det Big One Loaded pepperoni. Åja, den er som narkotika! Svinaktig god. 2 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 22. juli 2021 Del Skrevet 22. juli 2021 Hektor skrev (2 minutter siden): Du tar feil hvis du tror du får et bedre produkt ved å kjøpe en dyrere Big One… det er samme greia altså Big One med pepperoni smaker mye bedre enn grandis. Jeg har ikke noe problem med en grandis i ny og ne jeg altså, men Big One pepperoni... nei, ingen sammenligning engang. 1 Lenke til kommentar
Hektor Skrevet 22. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2021 Big One er mest bunn… bunnen er jo en tomme høy, med noen fliser pølse på. Og den er dyrere. Grændis kjører de ofte kvantumstilbud på også. Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 22. juli 2021 Del Skrevet 22. juli 2021 Hektor skrev (2 minutter siden): Big One er mest bunn… bunnen er jo en tomme høy, med noen fliser pølse på. Og den er dyrere. Grændis kjører de ofte kvantumstilbud på også. Smaker papp dog, big one har god bunn den Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 22. juli 2021 Del Skrevet 22. juli 2021 hekomo skrev (7 minutter siden): Åja, den er som narkotika! Svinaktig god. Ja den er god til frossenpizza å være iallefall Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 22. juli 2021 Del Skrevet 22. juli 2021 Den veggisvarianten "Mandagspizza" er ikke så dum. Ellers pleier jeg å kjøre Dr Oetker om jeg skal ha frossenpizza. Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 22. juli 2021 Del Skrevet 22. juli 2021 (endret) Dr Oetker er thumbs up, lenge siden jeg har kjøpt en av de nå. Men må stekes 100% riktig ellers blir jeg trist 🤣 Endret 22. juli 2021 av Duriello Lenke til kommentar
Hektor Skrevet 23. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2021 Alle må liksom ha noe spesielt merke. Hvorfor er ikke Grændis bra nok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 23. juli 2021 Del Skrevet 23. juli 2021 (endret) Liker best peppes triple meat fra frysedisken. Grandiosa take away meat supreme er også ganske god. Har aldri vært fan av bunnen til big one. Men når en frossenpizza nærmer seg 100kr tenker jeg ofte at jeg like gjerne kan bestille fra restaurant. Kjøper derfor som regel bare frossenpizza når det er på salg, og har ett lite lager i fryseboksen. Endret 23. juli 2021 av Kron Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 23. juli 2021 Del Skrevet 23. juli 2021 Grandis smaker ikke papp, men det er så mye prosessert smak at jeg er simpelt lei.. Spiste en for 2 måneder siden og den var "helt ok". Går enten i Big One Pepperoni eller en peppes pizza variant, grandis blir bare for tamt og ille. Lenke til kommentar
Hektor Skrevet 23. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2021 Kron skrev (4 timer siden): Liker best peppes triple meat fra frysedisken. Grandiosa take away meat supreme er også ganske god. Har aldri vært fan av bunnen til big one. Men når en frossenpizza nærmer seg 100kr tenker jeg ofte at jeg like gjerne kan bestille fra restaurant. Kjøper derfor som regel bare frossenpizza når det er på salg, og har ett lite lager i fryseboksen. Grændis koster max 50… Poenget med Grændis er at den skal pimpes… det gjør du ikke med «Peppes Pizza»… Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 23. juli 2021 Del Skrevet 23. juli 2021 Hektor skrev (2 minutter siden): Grændis koster max 50… Poenget med Grændis er at den skal pimpes… det gjør du ikke med «Peppes Pizza»… De typene jeg liker koster ikke 50. De koster gjerne rundt 90kr. Lenke til kommentar
Hektor Skrevet 23. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2021 Kron skrev (Akkurat nå): De typene jeg liker koster ikke 50. De koster gjerne rundt 90kr. Hvorfor betale det dobbelte? Det er jo ikke godt uansett… Lenke til kommentar
vidor Skrevet 23. juli 2021 Del Skrevet 23. juli 2021 Jeg kan finne på å kjøpe en Grandiosa på tilbud, men ikke ellers. Kvalitet/pris blir for lav ellers. Den tynne med mozarella er en halvveis grei kopi av Dr. Oetker sin som er den som kjøpes av og til. Salme Picante fra Dr. Oetker er ok som tynn pizza og også den tykke med små og store pepperoni. En sjelden gang kjøpes den og maxes ut med rømmedressing fra Peppes og Tabasco Habanero. Helt ok målt opp mot pizzaresturanter. Pizza er junkfood så det spises max hver 1-2 mnd. Kan til nød shoppe litt ekstra når det er supertilbud. Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 23. juli 2021 Del Skrevet 23. juli 2021 Jeg forstår ikke de som plukke av.. Hvorfor ikke bare kjøpe en ferdigbunn til 15kr og hive på det man vil? Steketiden er den samme. Hele poenget med frossenpizza forsvinner jo om man skal legge arbeid i den.. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 23. juli 2021 Del Skrevet 23. juli 2021 Personlig syns jeg både Grandiosa og Big One er grei mat, men som glutenintolerant savner jeg flere glutenfrie varianter. Spoiler Grandis har den originale i glutenfri version, Dr. Oetker har er par varianter i glutenfri utgave, ellers har ikke jeg som distriktsboende sett noen andre. Jeg hadde takk til takke med en glutenfri versjon av, tja, Grandis med kjøttdeig og løk, bare for å ha litt variasjon. Jeg savner litt mer fokus på tilbud til oss som ikke kan spise "vanlig" mat også når det kommer til frossenpizza. Skulle gjerne prøvd bortimot alle variantene av Grandis og Big One som har kommet siden jeg måtte kutte ut hvetemelbasert, men uansett hvor gode de måtte være, er det ikke verdt det. Litt rant lagt i spoiler, men for å svare på spørsmålene tror jeg Lørdagspizza er min favoritt, vel å merke av utvalget de hadde fram til 2015. Blir bare den glutenfrie nå, men hiver som regel alltid på ekstra ost og av og til maiskorn. 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 23. juli 2021 Del Skrevet 23. juli 2021 Skal teste den nye Big one Giants pizzaen nå om 3 min, den med skinke og kjøttdeig. Og ja, altfor få alternativer for de med glutenintoleranse! 👍 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå