akelbo Skrevet 22. juli 2021 Del Skrevet 22. juli 2021 Se den første teaser-videoen for prosjektet. EA bekrefter: Lager nyversjon av Dead Space Lenke til kommentar
Nextgenguy Skrevet 22. juli 2021 Del Skrevet 22. juli 2021 Dette blir spennende. Originalen var utrolig bra. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 22. juli 2021 Del Skrevet 22. juli 2021 Meningsløs remake, originalen er jo fullt spillbar. Får håpe det er noe nytt, og ikke bare en remake ala Demon’s Souls 1 Lenke til kommentar
Baljepiraten Skrevet 23. juli 2021 Del Skrevet 23. juli 2021 Demon's Souls-remaken var jo knallbra. Fjorårets spill for min del. Førsteinntrykket av Dead Space-remaken er for min del typisk EA cash grab. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. juli 2021 Del Skrevet 23. juli 2021 11 hours ago, Buddy Dakota said: Meningsløs remake, originalen er jo fullt spillbar. Får håpe det er noe nytt, og ikke bare en remake ala Demon’s Souls Men det er ikke noen mikrotransaksjoner i den orignale. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. juli 2021 Del Skrevet 23. juli 2021 Dead Space 3 skjedde aldri, det kan vi bare glemme at eksisterer! Er jævlig klar for mer Dead Space altså! 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. juli 2021 Del Skrevet 23. juli 2021 (endret) @Gunfreak Ikke denne versjonen heller 😗 https://nordic.ign.com/dead-space-4/48230/news/dead-space-remake-wont-have-microtransactions Endret 23. juli 2021 av Mala 2 Lenke til kommentar
The Horrorist Skrevet 23. juli 2021 Del Skrevet 23. juli 2021 Eg Gleed Meg i hvertfall😁og e nok blant di 1% som likt dead space 3 men dem kun ha spart seg før paid micro dlc. Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 23. juli 2021 Del Skrevet 23. juli 2021 Kunne de ikke fortalt en ny historie? Føler særs lite behov for at denne skal bli gjenfortalt. La oss håpe det ikke blir Deadspace Reforged Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 24. juli 2021 Del Skrevet 24. juli 2021 Mala skrev (På 23.7.2021 den 13.17): Dead Space 3 skjedde aldri, det kan vi bare glemme at eksisterer! Er jævlig klar for mer Dead Space altså! Dead space 3 skjedde, du kunne selv velge om du vil spille det eller ikke 🤭🤫 Merkelig med dette hatet mot DS3 som du hele tiden må utbasunere, mistet du spillcoveret på lilletåa? DS3 var ikke så dårlig, du krisemaksimerer. Jeg er også klar for mer Dead space men blir det en complete remake av eneren så blir det som å spille det samme spillet med bedre grafikk og lyd. Håper det blir mer enn det. Men skal selvfølgelig spille det uansett. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. juli 2021 Del Skrevet 24. juli 2021 (endret) Spillet avlivet hele franchisen, det bør vel fortelle nok. Helt greit at du liker det, synd du tar deg så nær av mitt evige hat mot dette drittspillet Jeg syns det var søppel fra start til slutt. Endret 24. juli 2021 av Mala Lenke til kommentar
vampyrica Skrevet 25. juli 2021 Del Skrevet 25. juli 2021 (endret) Et greit spill, men remake? Hmmmm Hopper ofte på remakes men så bra story var det ikke, greit å spille gjennom 1 gang, etter det forsvinner opplevelsen. Like tamt som Alien Isolation skulle hatt remake selv om det var et greit spill også. Noen sjangre blir bare ikke det samme om igjen. Synes heller de kunne gått for et nytt spill, det hadde vært interresant. ☺️ Edit: Så nå at de var igang med nummer 4 som jeg ikke har fått med meg så det var knall. ☺️ Endret 25. juli 2021 av vampyrica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå