lysbryter Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Jeg har fått min nye PC, og alt har gått fint. Men når jeg skulle sette inn CD-ROM og DVD-ROM, fant jeg ut at det kanskje ikke var like lett... Vanligvis er det jo noen spor du skal feste CD-ROMen på, men her er jo ingenting - verken skinner til spilleren eller skruehull. Er ikke det vanlig at slikt følger med da? Foreløpig har jeg "ekstern intern CD-ROM" :razz: Lenke til kommentar
oxygen_zzz Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 jøss dette var merkelig.. på min chieftec dragon dx01bld eller noe - medium tower blå med dør hvertfall, var d med skinner til å feste på spilleren(e)! veldig praktisk.. tror d må være noe feil når d ikke er med det.. Lenke til kommentar
jossa Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 1 det er noen hvite plast skinner med en mettal duppedit i enden som følger med kassa. 2 disse skrues fast i enheten- 3 sett så enheten inn, med metll duppeditene ut (de er en låsemekk.) ble du litt klokere :wink: Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 ligger på bunnen av kassa. Lenke til kommentar
tobiaz Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 ligger i bunnen av kassa ja. litt dårlig av chieftec å ikke legge med en manual for de som ikke har bygget i chieftec før.. ikke alt som er like logisk når man er vant til det gode gamle med skruehull.. Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Ta av hele frontdekselet... da går det nok opp et lys for deg! Monteringsanvisning ligger på hjemmesida dems Lenke til kommentar
rXtotal Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Her finner man en illustrert monteringsinstruksjon: http://www.chieftec.com/products/Workcolor/ColorDX.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå