T.F.T Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) trenger et nytt headsett da jeg har klart å ødelegge mitt gamle trofaste. dette skal brukes til spill og må ha bra (vet ikke helt hva det heter) ,sånn at man hører hvor ting kommer fra. hva heter det egentlig? også til musikk og film på pc så dette er også en faktor. vel, jeg lurte litt på dette ,men er det noe bra til prisen? finnes det noen tester av dette produktet med sammenligninger av andre liknende produkter med mic. i denne prisklassen? kom gjerne med forslag i prisklassen ca. 400kr med mic. og hvis noen har de , hvordan paser de rundt ørene og hvor mye av ørene dekker de? Endret 7. januar 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 det er visst ingen her på forumet som har erfaring med disse headsetta Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Broren min har Logitech settet du linker til. Har nesten ikke hørt dem, men jeg synes de var ubehagelig å ha på. Kan godt være de passer bedre til ditt hode. Det er forresten mange poster ang headset/headphones på forumet. Les noen av dem, kanskje du blir klokere. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 psdata -->høytalere-->headsett Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 etter hva jeg nå har hørt på forumet blir det ikke disse headsetta jeg skal kjøpe. det blir nok noe av litt høyere kvalitet og som er øredekkende ja. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 thrust 410 bass enkelt og greit headsett med MYE bass og vibrasjon Lenke til kommentar
Term Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Vel om du er litt lur så kjøper du et Koss SB40 (Jeg har et R65b) som koster 40$ fra hjemmesida deres, men så kommer porto å litt mva, så det blir vel rett over 500 til slutt...men det er verdt det. Bilde Frequency Response: 20-20,000 Hz Stereophone with dynamic microphone for hands-free communication from your personal computer Dynamic microphone for optimized pick up pattern Closed leatherette ear cushions for maximum isolation and deep bass Adjustable, cloth sling and headband for added comfort during extended wearing periods Straight, dual entry 9 foot cord Endret 8. januar 2004 av Term Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 thrust 410 bass enkelt og greit headsett med MYE bass og vibrasjon indeed! har den selv, 410bass for du mye pengene Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 vet noen hvor å få kjøpt disse? trust 410 bass Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) www.komplett.no tror jeg edit : her, Trust 410 Bass Endret 8. januar 2004 av Jonki Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 har dere peiling på om de dekker hele øret? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 jepp, dekker mine ører iaff Lenke til kommentar
Dag Tore Larsen Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Dette er et glimrende Headset for Multimedia bruk.. HSC 200 PC Headset for multimedia use Excellent comfort Semi-open headphones Noise canceling microphone with extended frequency response Suited for use in noisy environments The HSC 200 PC provides superior audio and comfort for any multimedia application. A High Performance Noise Canceling microphone and high-SPL, full range headphones make the HSC 200 PC the first choice for professional users. MSRP approx. USD 142.00 excl. VAT (EUR 142.00 excl. VAT) http://www.akg.com/products/powerslave,myn...anguage,EN.html Lenke til kommentar
notarget Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) KOSS CS 100 Eller har du noen andre fra Koss med mic, men de er på 645kr Endret 8. januar 2004 av notarget Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Kossen er bra, men Trust 410 har bedre verdi(mest for pengene) IMO Endret 8. januar 2004 av Jonki Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 KOSS CS 100 Eller har du noen andre fra Koss med mic, men de er på 645kr vet du om de selger de headsetta på hifi center kjeden? eller selger de bare headphones/headsett uten mic der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå