Redaksjonen. Skrevet 21. juli 2021 Del Skrevet 21. juli 2021 Flyttet 1600 tonn jernbaneundergang med spesialtransport Lenke til kommentar
Bengt Who Skrevet 22. juli 2021 Del Skrevet 22. juli 2021 Dere må få dekket løft av en oljeplattform med disse. Når et helt plattformdekk skal løftes ut på lekter tømmes hele norden for slike og samles i mange og lange rekker. 1 Lenke til kommentar
KjeRogJør Skrevet 22. juli 2021 Del Skrevet 22. juli 2021 Dette er vel ikke så helt nytt, men fasinerende er det når disse enhetene beveger seg i en synkron dans, i alle retninger, på delvis ujevnt underlag, og med stor presisjon, og krefter som er utrolige. Alle hjulene har individuell styring, og hydrauliske "knær" for løft, og de samarbeider. Et revolusjon når det kommer til tunge løft og forflytning. Nydelig bruk av teknikk. 1 Lenke til kommentar
OPV Skrevet 22. juli 2021 Del Skrevet 22. juli 2021 Det står: "Jernbaneundergangen, som inkluderer vingemurer for å spare mest mulig tid, har blitt konstruert ved E18 et steinkast fra byggegropen." Jeg har vanskelig for å forstå at undergangen ble konstruert like ved. Har brukonstruktøren i Rambøll kontor der? Antar at jernbaneundergangen ble bygd like ved. Eller har vi nå begynt å bruke ordet "konstruert" på norsk som "constructed" på engelsk ? 2 Lenke til kommentar
KjeRogJør Skrevet 23. juli 2021 Del Skrevet 23. juli 2021 (endret) Ser ut til at det norske språket begynner å få en slags "anglifisert" preg. Er noen blitt for flinke i engelsk, eller...(?) Endret 23. juli 2021 av KjeRogJør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå