Gå til innhold

Remi

Remi75

Anbefalte innlegg

Hei. Er egentlig en Playstation spiller men siden jeg fikk tak ikke i ps5 kjøpte jeg Xbox series X. Spiller en del warzone men misliker at det er umulig å slå av crossplay på denne. Men nå har jeg endelig fått ps5 i hus men synes grafikken i warzone er rævva på denne sammenlignet med Xbox...hva er grunnen? Har installert alle hires pakker men det hjelper heller ikke? Noen innstillinger jeg glemte? Xbox ver er mye skarpere (bedre oppløsning?)hos meg enn på ps5..  

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet jeg ikke mye om det spillet men noen vil se bedre ut ene eller andre veien, så vil også noen tv’r ha stor påvirkning i forhold til hva man spiller (spesielt oled vs qled), men sikkert så enkelt som at Xbox kjører det spillet bedre. 
har kun spilt singleplayer på siste spillet og det så bra ut på ps5 om ikke annet, men gjerne forskjell fra single til multiplayer. 

Ser at det er høyere oppløsning på Xbox så vil ha et noe bedre bildet, hvor mye vet du mer enn meg. ☺️

https://gamingintel.com/warzone-better-ps5-or-xbox-series-x-resolution-fps/

Lenke til kommentar

I henhold til liken til vampyrica; På PS5 har utviklerene prioritert framerate høyere enn på XSX. Derfor blir det mer blur.

Ingen av maskinene rendrer 4K, det gjøres av upscaler i maskinen, men renderbuffer har noe mer oppløsning på XSX.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...