Martinemmm Skrevet 30. juli 2022 Del Skrevet 30. juli 2022 StudentSOF skrev (25 minutter siden): Det må du nesten kjenne på selv. Jeg kjøpte ikke alle bøkene, så de bøkene jeg har er jo de som da har blitt brukt og som brukes gjennom alle tre årene. Hvor hører du til?☺️ Lenke til kommentar
StudentSOF Skrevet 30. juli 2022 Del Skrevet 30. juli 2022 Martinemmm skrev (4 minutter siden): Hvor hører du til?☺️ For øyeblikket holder jeg til i Egersund. Men blir å være i Oslo fra 15.aug. Lenke til kommentar
Søkerphs123 Skrevet 1. august 2022 Del Skrevet 1. august 2022 Til alle som skal studere i Bodø. Jeg fraråder alle å bo i myrullveien 3b, da det er så mye problemer med både utleier og bolig. Vi bodde der for 1 år siden, og ønsker ikke at dere nye studenter skal gå på samme smellen. 1 2 Lenke til kommentar
StudentSOF Skrevet 1. august 2022 Del Skrevet 1. august 2022 Søkerphs123 skrev (20 minutter siden): Til alle som skal studere i Bodø. Jeg fraråder alle å bo i myrullveien 3b, da det er så mye problemer med både utleier og bolig. Vi bodde der for 1 år siden, og ønsker ikke at dere nye studenter skal gå på samme smellen. Den kan jeg også skrive under på! Ikke bo der Lenke til kommentar
2022Phs2022 Skrevet 2. august 2022 Del Skrevet 2. august 2022 Dere som har fått tilbud om plass, har dere fått noe mer informasjon ut over det brevet på samordna opptak? Lenke til kommentar
2022Phs2022 Skrevet 2. august 2022 Del Skrevet 2. august 2022 Kurdos skrev (6 minutter siden): Nei Takk 👍🏻 Lenke til kommentar
Hjemløs Skrevet 2. august 2022 Del Skrevet 2. august 2022 Hei! Er det noen som skal studere i Stavern som trenger en plass å bo? Har ikke funnet noe enda, så ta gjerne kontakt, hvis du vil prøve å finne noe sammen👍🏻 Jente 21. Lenke til kommentar
Krimt3k Skrevet 3. august 2022 Forfatter Del Skrevet 3. august 2022 Gratulerer til alle som kom inn! Til dere andre: Ikke gi opp håpet. Når det er sagt, så tenk litt igjennom promotering på sosiale medier. Jeg har redigert bort flere telefonnr i denne tråden. IKKE legg ut slik informasjon på forumet! Nå må tankekverna begynne å rulle. Tråden stenges snart for nye innlegg. 7 Lenke til kommentar
Om2022 Skrevet 4. august 2022 Del Skrevet 4. august 2022 Hei! Noen som har peiling på hvordan man registrerer seg og betaler semesteravgiften? Man må vel dette for å få utbetalt første studielån. 1 Lenke til kommentar
Oaaphs Skrevet 4. august 2022 Del Skrevet 4. august 2022 Om2022 skrev (4 timer siden): Hei! Noen som har peiling på hvordan man registrerer seg og betaler semesteravgiften? Man må vel dette for å få utbetalt første studielån. StudentWeb. Lenke til kommentar
Padd 2 Skrevet 5. august 2022 Del Skrevet 5. august 2022 Jo99 skrev (På 30.7.2022 den 10.07): På PHS er det obligatorisk oppmøte første skoledag. Møter man ikke opp mister man skoleplassen sin. Da vil det være ledig plass. Men jeg er usikker på om de tar inn folk på venteliste da eller om de bare lar plassen være ledig😬 Fikk studieplass i går😊🥳 3 Lenke til kommentar
Takaminee Skrevet 6. august 2022 Del Skrevet 6. august 2022 Oaaphs skrev (På 4.8.2022 den 19.43): StudentWeb. På PHS nettsiden står det "Vent med å logge deg på Studentweb til brukerkontoen er aktivert - du får sms når du kan aktivere brukerkontoen." har dere bare logget på? virker som flere har gjort det, men vil ikke gjøre noe feil heller 🤷♂️ Lenke til kommentar
Swart Skrevet 6. august 2022 Del Skrevet 6. august 2022 14 minutes ago, Takaminee said: På PHS nettsiden står det "Vent med å logge deg på Studentweb til brukerkontoen er aktivert - du får sms når du kan aktivere brukerkontoen." har dere bare logget på? virker som flere har gjort det, men vil ikke gjøre noe feil heller 🤷♂️ Tror ikke det er noe vits, tviler på at de har lagt inn emnene slik at man får meldt seg på uansett. Samstundes så kreve lånekassen beskjed fra lærestedet og tidligste utbetaling er ved skolestart, i følge deres nettsider. Lenke til kommentar
Krimt3k Skrevet 16. august 2022 Forfatter Del Skrevet 16. august 2022 Da er det opprettet en ny tråd for opptak 2023. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg