B22 Skrevet 1. juli 2022 Del Skrevet 1. juli 2022 (endret) God dag! skrev (4 minutter siden): Fra PHS: Din henvendelse til opptak er behandlet. Svar: Alle avslag på egnethet skal være sendt ut nå. Med vennlig hilsen Politihøgskolen Seksjon for opptak og rekruttering —gratulerer til alle som ikke har fått avslag!🤩 (så håper vi at dette stemmer) Kjedelig for dere som fikk avslag, prøv å klag og masse ykke til!🤝 Tørr ikke å være glad😭😭 Endret 1. juli 2022 av B22 1 Lenke til kommentar
Phs2022 Skrevet 1. juli 2022 Del Skrevet 1. juli 2022 Jeg tør heller ikke å være glad!! Dette er jo knallgode nyheter🙌🏻 4 Lenke til kommentar
B22 Skrevet 1. juli 2022 Del Skrevet 1. juli 2022 (endret) Søker21 skrev (3 minutter siden): Avslag her og. Det var leit… 😭 Fikk du beskjed nå? Endret 1. juli 2022 av B22 Lenke til kommentar
Søker21 Skrevet 1. juli 2022 Del Skrevet 1. juli 2022 B22 skrev (Akkurat nå): Det var leit. Fikk du beskjed nå? 13 tida. 1 Lenke til kommentar
Phsoslo22 Skrevet 1. juli 2022 Del Skrevet 1. juli 2022 Søker21 skrev (4 minutter siden): Avslag her og. Når kl fikk du mail om avslaget? Lenke til kommentar
Søker21 Skrevet 1. juli 2022 Del Skrevet 1. juli 2022 Phsoslo22 skrev (6 minutter siden): Når kl fikk du mail om avslaget? Fikk en sms med link til phs sine nettside, der en kunne lese begrunnelsen. Lenke til kommentar
Anonym! Skrevet 1. juli 2022 Del Skrevet 1. juli 2022 Søker21 skrev (2 minutter siden): Fikk en sms med link til phs sine nettside, der en kunne lese begrunnelsen. Fikk du melding nå? Eller var det før det ble skrevet over her at alle skal ha fått beskjed nå? Lenke til kommentar
Jørgen1990 Skrevet 1. juli 2022 Del Skrevet 1. juli 2022 Anonym! skrev (5 minutter siden): Fikk du melding nå? Eller var det før det ble skrevet over her at alle skal ha fått beskjed nå? 1 1 Lenke til kommentar
phssøker99 Skrevet 1. juli 2022 Del Skrevet 1. juli 2022 Gratulerer til alle som ikke fikk avslag, musinner dere virkelig. Førstegangssøker her og har aldri kommer så langt som jeg gjorde nå, men jeg fikk dessverre Avslag. Kan legge ut begrunnelsen senere. Når det er sagt kommer jeg til å klage fordi jeg syntes intervjuet mitt var veldig rart. Jeg hadde kun intervju med en person som var vikar siden de personene fra opptaksnemda som stod for intervjuet var syke. Jeg føler derfor at intervjuet mitt ikke var riktig gjennomført. Hva tenker dere? Er det grunnlag for en god klage? 1 Lenke til kommentar
B22 Skrevet 1. juli 2022 Del Skrevet 1. juli 2022 (endret) Jørgen1990 skrev (3 minutter siden): Ååå!! Gratulerer alle som ikke fikk avslag og lykke til videre i siste del av opptaket😍😍 Endret 1. juli 2022 av B22 Lenke til kommentar
B22 Skrevet 1. juli 2022 Del Skrevet 1. juli 2022 phssøker99 skrev (4 minutter siden): Gratulerer til alle som ikke fikk avslag, musinner dere virkelig. Førstegangssøker her og har aldri kommer så langt som jeg gjorde nå, men jeg fikk dessverre Avslag. Kan legge ut begrunnelsen senere. Når det er sagt kommer jeg til å klage fordi jeg syntes intervjuet mitt var veldig rart. Jeg hadde kun intervju med en person som var vikar siden de personene fra opptaksnemda som stod for intervjuet var syke. Jeg føler derfor at intervjuet mitt ikke var riktig gjennomført. Hva tenker dere? Er det grunnlag for en god klage? Jeg syns det er verdt et forsøk! Lenke til kommentar
God dag! Skrevet 1. juli 2022 Del Skrevet 1. juli 2022 Hvilket klokkeslett fikk dere avslag? Er det noen som har fått mail/melding etter kl 13?👍🏼 Lenke til kommentar
Søker21 Skrevet 1. juli 2022 Del Skrevet 1. juli 2022 God dag! skrev (1 time siden): Hvilket klokkeslett fikk dere avslag? Er det noen som har fått mail/melding etter kl 13?👍🏼 13:30 1 Lenke til kommentar
phssøker99 Skrevet 1. juli 2022 Del Skrevet 1. juli 2022 Søker21 skrev (6 minutter siden): 13:30 Hva var din begrunnelse? Lenke til kommentar
Søker21 Skrevet 1. juli 2022 Del Skrevet 1. juli 2022 phssøker99 skrev (1 minutt siden): Hva var din begrunnelse? Integritet her også. Lenke til kommentar
phssøker99 Skrevet 1. juli 2022 Del Skrevet 1. juli 2022 Søker21 skrev (2 minutter siden): Integritet her også. Jeg ble strøket på fire punkter tydeligvis. Modenhet, samhandlingsoppgaven, handlekraft og åpenhet og inkludering. Virkelig spent på den detaljerte begrunnelsen da jeg finner meg sterkt uenig i noen av punktene Lenke til kommentar
Søker21 Skrevet 1. juli 2022 Del Skrevet 1. juli 2022 (endret) phssøker99 skrev (18 minutter siden): Jeg ble strøket på fire punkter tydeligvis. Modenhet, samhandlingsoppgaven, handlekraft og åpenhet og inkludering. Virkelig spent på den detaljerte begrunnelsen da jeg finner meg sterkt uenig i noen av punktene Jeg er veldig uenig i avgjørelsen også, men utifra tidligere opptak tror ikke jeg det hjelper å klage. Enda en arrogant svar fra phs kan jeg spare meg for hehe. Men lykke til! Endret 1. juli 2022 av Søker21 Lenke til kommentar
Ballemann1 Skrevet 1. juli 2022 Del Skrevet 1. juli 2022 Til dere som ikke besto egnethetsvurderingen, for all del ikke gi opp! Dette er selv min femte gang jeg søker og kan gledelig fortelle at det var min tur til å bestå😅 poenget mitt er at hvis politi er drømmen deres, så ikke gi opp! Ingenting er umulig, det umulige tar bare litt lengre tid. I mellomtiden tenk over punktene dere røk på og prøv å sette dere inn i hva dere kunne gjort annerledes. Et år går veldig fort og vips så er det nytt søkeår, med muligheter for forbedring! 8 Lenke til kommentar
Søkerma Skrevet 1. juli 2022 Del Skrevet 1. juli 2022 Hvorfor kan ikke bare phs sende ut melding til alle som kommer videre også.. Er jo tortur 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg