cooltech Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 PC Utstyr er svindlere. Skal aldri handle noe mer derfra, for begrunnelse: se webshoperfaringene Og hvor gammel er du? 14 år? Å slenge rundt seg med beskyldninger er ikke akkurat seriøst. Har du noen argumenter som kan bygge opp under påstanden din? Nå har ikke jeg handlet hos PCUtstyr.no og jeg har ingen tilknytning til de, men jeg er j*vlig lei useriøse kommentarer om svindel osv. uten at man har noen begrunnelse for det. Ettersom jeg skriver klart og tydelig, for de som gidder å lese hele inlegget på 4 linjer at man skal se webshoperfaringene, skjønner jeg ikke hvordan du kan gå ut fra at jeg ikke har noen grunn til å skrive det jeg gjør. Forøvrig synes jeg du kan spare deg for de umodne personangrepene dine, og jeg er faktisk 28 år. Har lest gjennom alle innleggene under webshoperfaringer på PCutstyr.no, men finner ingen innlegg som holder som argument eller som forsvarer din påstand om svindel. De er trege, javisst, men det er også andre nettbutikker til tider. De kjenner ikke lovverket godt nok, neivel, det finnes det flere andre nettbutikker som heller ikke gjør. Jeg ser også at de har fått en god del positive kommentarer, så de kan jo ikke være så ille som det du påstår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå