Gå til innhold

PCutstyr.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja, både negative og positive

Gode priser.

Returnerte en hardisk til SMG, som pcutstyr bruker for returer til hardisker. Fikk elendig tilbakemelding på hvordan saken lå ann og i tillegg tok det 1 1/2 mnd før jeg fikk vite hva som skjedde.

Såe, velg heller komplett

Lenke til kommentar
Gode priser. VANVITTIG treige på levering.

Det ser ut til at det har skjønt det selv også, for nå har de innført leveringsgaranti.

Les mer her.

dacourt

Jeg vurderer stekt å slette ordreren, men lurer på om dettte lønner seg. Har betalt med VISA og det kan helt sikkert bli mye kluss der.

Nå er det helg i tilegg, så jeg kan vel forvente at varen kommer neste Fredag. Hadde jeg betalt 30,- mer så hadde jeg hatt varen min i morgen tidlig. På PCUtstyr er den ikke engang GODKJENT. Så skal den hentes fra lagret, pakkes og så sendes. Halleluja dette kan ta tid. Drittsjappe. :thumbdown:

Skulle ønske PSData hadde hatt min vare inne. Best i norge. :yes:

Endret av DanielF
Lenke til kommentar

Jeg har handlet svært nye hos PC-Utstyr, uten noe særlig problemer. For et par år siden, tok det litt lang tid å få varene, men nå tar det ca. 1-2 dager lengre enn f.eks. Komplett.

Prisene deres er også blant de beste, og da tåler jeg 1-2 dager ekstra.

Jeg hadde en garanti-sak for noen uker siden, og det gikk helt perfekt. Fikk byttet inn den defekte med det samme.

Så jeg kommer til å handle mer hos PCUtstyr (har forresten en ordre der nå...)

Mvh

Kjetil

Lenke til kommentar
PC Utstyr er svindlere. Skal aldri handle noe mer derfra, for begrunnelse: se webshoperfaringene

Og hvor gammel er du? 14 år? Å slenge rundt seg med beskyldninger er ikke akkurat seriøst. Har du noen argumenter som kan bygge opp under påstanden din?

Nå har ikke jeg handlet hos PCUtstyr.no og jeg har ingen tilknytning til de, men jeg er j*vlig lei useriøse kommentarer om svindel osv. uten at man har noen begrunnelse for det.

Lenke til kommentar
Jeg vurderer stekt å slette ordreren, men lurer på om dettte lønner seg. Har betalt med VISA og det kan helt sikkert bli mye kluss der.

Hadde selv en ordre inne på pcutstyr i midten av forrige uke, men da den ble liggende åpen i over et døgn slettet jeg den og bestilte varen hos mpx. Den kommer på døra mi i dag (synd ingen er hjemme..)

Betalte med VISA, men det skal ikke ha noe å si. De trekker ikke penger på kortet, men reserverer summen. Man blir ikke trukket før ordren postes. Selv betalte jeg med kredittkort og ikke debetkort så jeg vil tro de klarer å ordne opp før jeg får regning i slutten av måneden. Dessuten har VISA gode systemer for å få tilbakebetalt penger dersom useriøse aktører har tatt seg betalt uten å levere en vare.

edit: skriveleif

Endret av _Xorcist
Lenke til kommentar

visst du leser tråden om PC Utsyr Og SMG lang behandligstid så får du vite hvordan jeg har opplevd dette.

Kan enkelt forklare at jeg leverte inn en død hardisk, som jeg fikk beskjed om å sende direkte til SMG. Nå, 2 mnd etter vet jeg ikke hva som skjer. De påstår at jeg har klart å skape en fysisk feil på disken. Som ikke er mulig, da den har vært under meget forsiktig behandling den tiden den var ute av maskinen. Altså før jeg satt den inn og tok den ut for å sende den inn. Maskinen har heller ikke hatt noen slag.

Men snakket med en kundebehandler, han sa at de har hatt noen problemer i det siste etter de la om systemet. Men at dette skulle rette seg snart.

Så, etter min erfaring, ikke handle der. Gi dem en sjanse om ett par mnd, kanskje de har klart å rette opp noe da

Lenke til kommentar

Dårlig erfaring. Bestilte RAM og HK. Fikk ordrebekreftelse, men får senere mail om at de ikke kan selge ram'en til den prisen allikevel, (for prisnivået hadde visst økt) Greit nok sier jeg, men da får dere korrigere prisen på HK også, (fordi dette hadde sunket i pris i løpet av denne perioden) men neida, det var det ikke snakk om. Tror det jobber endel useriøse folk der.

Lenke til kommentar
PC Utstyr er svindlere. Skal aldri handle noe mer derfra, for begrunnelse: se webshoperfaringene

Og hvor gammel er du? 14 år? Å slenge rundt seg med beskyldninger er ikke akkurat seriøst. Har du noen argumenter som kan bygge opp under påstanden din?

Nå har ikke jeg handlet hos PCUtstyr.no og jeg har ingen tilknytning til de, men jeg er j*vlig lei useriøse kommentarer om svindel osv. uten at man har noen begrunnelse for det.

Hva slags del av "for begrunnelse: se webshoperfaringene" var det du ikke skjønte? Ikke vær så hissig bare fordi folk er litt negative, gjør heller som han sier så kanskje du ser hva som er problemet?

Trådstarter: har ikke hatt noen problemer med å handle hos PCUtstyr, det gikk kjapt. Dog, nå har harddisken jeg kjøpte der i oktober i fjor takka for seg og etter diverse tilbakemeldinger her på forumet tror jeg ikke at jeg gidder å sende den i retur. Er litt redd for at den saken kommer til å ta noen måneder og det gidder jeg ikke... ;)

Edit: oktober i fjor var da oktober 2003... jeg henger LITT etter... ;)

Endret av Tacritan
Lenke til kommentar

Ettersom jeg skriver klart og tydelig, for de som gidder å lese hele inlegget på 4 linjer at man skal se webshoperfaringene, skjønner jeg ikke hvordan du kan gå ut fra at jeg ikke har noen grunn til å skrive det jeg gjør.

Forøvrig synes jeg du kan spare deg for de umodne personangrepene dine, og jeg er faktisk 28 år.

Lenke til kommentar
Dog, nå har harddisken jeg kjøpte der i oktober i fjor takka for seg og etter diverse tilbakemeldinger her på forumet tror jeg ikke at jeg gidder å sende den i retur. Er litt redd for at den saken kommer til å ta noen måneder og det gidder jeg ikke... ;)

Returner den til produsenten og ikke pcutstyr. Sjekk produsentens hjemmeside for søknad om RMA nummer.

Lenke til kommentar

:wow:

Skal vi se her..

§ 32. Reklamasjon.

(1) Kjøperen taper sin rett til å gjøre en mangel gjeldende dersom han ikke innen rimelig tid etter at han oppdaget eller burde ha oppdaget den, gir selgeren melding som angir hva slags mangel det gjelder.

(2) Reklamerer kjøperen ikke innen to år etter den dag da han overtok tingen, kan han ikke seinere gjøre mangelen gjeldende. Dette gjelder ikke dersom selgeren ved garanti eller annen avtale har påtatt seg ansvar for mangler i lengre tid.

Endret ved lov 21 juni 2002 nr. 34 (i kraft 1 juli 2002). :thumbup:

Link Til Lovdata

Og her ser jeg på Komplett: GARANTIER:

Garanti gis av produsenten, distributøren eller forhandleren og

gjelder alle feil på produkt som ikke skyldes brukerens

uaktsomhet eller feilbehandling.

Endret av Svfandal
Lenke til kommentar

I motsetning til dei fleste her (virkar det som) så har eg faktisk ingenting negativt å seie om pcutstyr.no. Har handla der ved nokre tilfeller og alltid fått varene innan rimelig tid.

I haust hadde eg ei retursak der også på eit skjermkort, og erfaringa der var bedre enn tidlegare erfaringar med f.eks komplett.

Men det er mulig at det kun har vore flaks..... :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...