gorsol Skrevet 20. juli 2021 Del Skrevet 20. juli 2021 Årets versjon av fotballspillet skal kjennes og se mer realistisk ut, i hvert fall på nye konsoller. FEATURE: Vi har spilt FIFA 22 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 20. juli 2021 Del Skrevet 20. juli 2021 At Hypermotion ikke kommer til PC er jo helt krise. Håper ingen PC-brukere kaster bort penger på dette spillet. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. juli 2021 Del Skrevet 20. juli 2021 Norske spillmedier burde ta seg for gode til å anmelde et spill som retter gambling mot mindreårige. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 20. juli 2021 Del Skrevet 20. juli 2021 (endret) Helt sprøtt! Edit. At hypermotion ikke kommer på pc. Endret 20. juli 2021 av barezell Lenke til kommentar
mkri96 Skrevet 21. juli 2021 Del Skrevet 21. juli 2021 Får se om de har fikset all elendigheten de hadde i 21 da Lenke til kommentar
bakalaka Skrevet 21. juli 2021 Del Skrevet 21. juli 2021 Håper dere skal anmelde PES/Winning Eleven også? Å anmelde fifa uten å prøve PES blir som når apple-fanboys hevder iPhone er best, når dd aldri har prøvd noe annet. FIFA-bermen er litt av samme ulla dessverre. Jeg kjøper stort sett begge, og fifa faller igjennom hvert eneste år på gameplay og ansiktsanimasjoner. Alt utenom topp 15 klubber er blitt gjort til en parentes i fifa, og å spille med f.eks Bordeaux eller Wolfsburg gir oss kun en ultra-generisk opplevelse. Og Eliteserien? Det er hån mot norske klubber det EA gjør der, selv om det for meg er hovedgrunnen til at jeg spiller FIFA da PES kun har Molde fra Norge. Siste to fifa sitt ameplay er som et ishockeyspill, og føles veldig urealistisk. PES ligger tilbake på enkelte punkter også, men for de tingene som virkelig gjelder er de i mine øyne et overlegent spill. At fjortiser velger FIFA skjønner man jo egentlig, men hvorfor det fortsatt er populært blant folk over 20/30/40 er rart. Lenke til kommentar
Dumdomdam Skrevet 22. juli 2021 Del Skrevet 22. juli 2021 det er en lang liste med spill. Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 27. juli 2021 Del Skrevet 27. juli 2021 Jeg har på en måte tatt det som en selvfølge at man for eksempel vil kjenne i PS5-kontrollen at spilleren er sliten, og slike ting. At for eksempel løpeknappen er vanskeligere å trykke, eller lignende. Er det for optimistisk? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. juli 2021 Del Skrevet 27. juli 2021 Savner mer kritikk i denne artikkelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå