Dubious Skrevet 21. juli 2021 Del Skrevet 21. juli 2021 Fortsatt ingen biler med høy bakkeklaring. 2 Lenke til kommentar
ozone Skrevet 22. juli 2021 Del Skrevet 22. juli 2021 Pål Hansen skrev (På 21.7.2021 den 8.41): Nyss kjøpt 2 nye biler en diesel og 1 bensin .står fI meg ikke i kø for å få laddet samt å jævles med lade kabel hjemme Det var da voldsomt! (bitterheten avslører at du er fullt klar over ditt IDIOTISKE valg, men lykke til Pål hehe 👌) 5 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. juli 2021 Del Skrevet 24. juli 2021 Pål Hansen skrev (På 21.7.2021 den 8.41): Nyss kjøpt 2 nye biler en diesel og 1 bensin .står fI meg ikke i kø for å få laddet samt å jævles med lade kabel hjemme Jeg biter på bare fordi det er morsomt. Se lyst på framtida: du kommer nok til å få bensin og diesel-pumpene mer og mer for deg selv.. Jævles med ladekabel? Enn hageslange da? Jævles du med en sånn også stadig vekk eller har du kjøpt deg blokkleilighet i N-te etasje og skipper dugnader? 1 Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 24. juli 2021 Del Skrevet 24. juli 2021 On 7/21/2021 at 8:41 AM, Pål Hansen said: Nyss kjøpt 2 nye biler en diesel og 1 bensin .står fI meg ikke i kø for å få laddet samt å jævles med lade kabel hjemme Fint noen har lyst til å betale alle avgiftene 😉 2 1 Lenke til kommentar
matsa Skrevet 25. juli 2021 Del Skrevet 25. juli 2021 De bilene kommer til å gøy å selge om et par år. Håper de ikke var dyre for verditapet blir massivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå