MultiGamerClub Skrevet 19. juli 2021 Del Skrevet 19. juli 2021 Lyden ble lavere å lavere å nå kommer det ingen lyd.. Faen hva gjør jeg? Kom en klikk lyd tilslutt før alt hørtes ut som det skrudde seg av.. Aldri vært borte i dette før og den har alltid funket.. Antar jeg må bytte i dørene? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 19. juli 2021 Del Skrevet 19. juli 2021 (endret) Begynner drømmebilen å bli marerittbilen? Hvorfor tror du det er noe i dørene som må byttes? Endret 19. juli 2021 av mobile999 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 19. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2021 mobile999 skrev (1 time siden): Begynner drømmebilen å bli marerittbilen? Hvorfor tror du det er noe i dørene som må byttes? 1. Mareritt og mareritt, skulle tro høyttalerene tåtle litt mer selv om de er nå 6 år gamle men.. 2. Ikke noe jeg tror, lyden ble svakere og svakere hvor tilslutt jeg hørte subwooferen i de innebygde høyttaleren og rundt om i bilen bli svakere før lyden stoppet helt og det kom en klikkelyd. Fikk start på lyden og sub igjen når jeg hadde kjørt litt og skrudd av alt før jeg skrudde på bilen igjen. Usikker om det er sub(ene) som ikke tåler for mye vibrasjon og slår seg av. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 20. juli 2021 Del Skrevet 20. juli 2021 Problemet er vel forsterkeren(?). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå