Larzen_91 Skrevet 18. juli 2021 Del Skrevet 18. juli 2021 (endret) I kveld skal gjengen ut på røvertokt igjen i Sea of Thieves! Vi begynner eventyret kl. 19:00 og holder på i 2-3 timer (eller lenger). Alle er velkomne til å komme og se. De som er med er: @Gavekort @Krozmar @Evil-Duck @Larzen_91 Du kan som vanlig følge med på Gavekort sin Twitch kanal, eller min sin YouTube kanal. Endret 18. juli 2021 av Gavekort 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. juli 2021 Del Skrevet 18. juli 2021 Dere var skikkelig fokusert på spillet i dag så jeg, siden chaten ble helt glemt. 🤔 Nei da, det går helt fint. Det var artig å se dere streame igjen da. 💜🙃😉💜 1 1 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 19. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2021 Vi var veldig fokusert ja 😛 om det var på min stream så kan jeg ikke si at jeg så noe chat aktivitet når jeg avslutta. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. juli 2021 Del Skrevet 19. juli 2021 TheDarkSycamore - SCM skrev (11 timer siden): Dere var skikkelig fokusert på spillet i dag så jeg, siden chaten ble helt glemt. 🤔 Nei da, det går helt fint. Det var artig å se dere streame igjen da. 💜🙃😉💜 Var ikke meningen å ignorere deg. Jeg hadde trøbbel med Streamlabs, så jeg fikk ikke opp noen meldinger i chatten. Med det sagt så var jeg ganske konsentrert i enkelte øyeblikk ja. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. juli 2021 Del Skrevet 19. juli 2021 (endret) Det går helt fint @Gavekort. Man kan ikke forvente oppmerksomhet absolutt hver gang. 👍😃 Endret 19. juli 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg