Gjest 2d484...acf Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Hei, Jeg kan oppnå fordeler på enkelte spill på sportbetting-sider, og vurderer å spille på andre personer sine kontoer for å redusere risiko for å bli oppdaget. I så å si alle tilfeller er dette ikke tillatt i følge T&C, som generelt forbyr å spille dersom det er i interessen til en tredjepart. 1) Ville det vært sannsynlig å bli dømt til erstatning i en eventuell rettssak, på bakgrunn av brudd på en slik T&C? 2) Ville det vært mulig/sannsynlig å bli tiltalt for bedrageri? Takk! Anonymous poster hash: 2d484...acf Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. juli 2021 Del Skrevet 18. juli 2021 De stenger kontoen, og hvordan reduserer du risikoen for å bli oppdaget? Bytter du IP mellom hver gang? Lenke til kommentar
Gjest 2d484...acf Skrevet 18. juli 2021 Del Skrevet 18. juli 2021 Risikoen for å bli oppdaget i enkeltspill er liten. At de kan stenge kontoer er jeg innforstått med. Jeg er mest redd for at de kan saksøke i etterkant for å få hele det utbetalte beløpet tilbake. Anonymous poster hash: 2d484...acf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå