Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har omsider laget ett nytt design som jeg skal bruke på prosjekt siden min, skal ha tutorials, portfolio og litt annet der. Siden er litt smal, det er jeg klar over, men siden det er så mye grafikk på den, ville jeg ha den liten så ikke grafikken blir for overveldende.

En liten ting, jeg håper ikke div'ene forflytter seg slik dem gjorde en gang, jeg vil ha dem der jeg ser dem nå. For her ser det bra ut, men sist gang forflyttet dem seg og lagde trøbbel.

link

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ganske så smoooooooth! :D

Senterer sida though, trur det blir en del bedre...

div'ane funka fint her.

Takker :)

Nja, vet ikke helt om jeg vil sentrere siden, da blir det så mye styr med div'ene, samt at jeg ville ha den litt som http://www.polecat.demoted.org, sånt oppsett hvis du skjønner.

Litt mørk

- Litt anonym, men ellers litt stilig mouseover 

- Den horisontale menyen hadde litt liten skrift?

- Litt vanskelig å lese teksten her og der

Ellers syns jeg det var fin... 

Mørk? Tja, så lenge innholdet og designet kommer godt nok fram så er det vel greit eller? Hva slags skjerm sitter du på forresten, LCD eller CRT?

- Ville ha den anononym, vil ikke at folk skal skvette når dem trykker på en av knappene ;)

- Ja, den horisontale menyen har liten skrift, standard størrelse på pixelfonter :) Grunnen til størrelsen er fordi det er en undermeny, når man går inn på "tutorials" på menyen til venstre, skal det komme valgmuligheter på den horisontale menyen.

- Teksten her og der? Mener du da på designet, menyen, eller i innholdet?

Alt er forskjøvet i internet explorer.

Crap! Var det jeg fryktet, hvilken versjon av IE har du? Kan du ta screenshot?

Stilig design hippo.

Men det så passe rart ut med den wiren som går gjennom project zone/versjon/0.2. Hvorfor er den fada?

Finn en mer hi-tech font til menyen.

Takker :)

Jeg fadet den for å få fram skriften, ville ikke plassere wiren bak, så da måtte det bli foran. Men hvis dette ser dumt ut skal det fikses på.

Endret av flodhest
Lenke til kommentar

Liker ikke knappene i menyen, og ikke skriftfargen. Ikke bakgrunnsfargen på skrifta heller, forskjåvidt.

Knappene ser altfor tutorial ut. ;)

Skriftfargen matcher bakgrunnsfargen dårlig. Har tho ikke noe andre forslag, utenom hvit eller lys grå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...