thatguy83 Skrevet 25. september 2021 Del Skrevet 25. september 2021 Sir Ale skrev (På 17.7.2021 den 20.18): Du har ingenting med hennes valg å gjøre. Hun er ikke din eiendom! Feil, når dette er grunn alene for å skille henne /gå fra henne fordi du skammer deg over henne / er sur fordi hun gjorde store personlige endringer uten mannens samtykke eller viten (eller han gjorde - hun reagerer scenarioer også, for den saks skyld) så er det du sier feil. Jeg hadde ikke latt min fru bare gjøre som hun vil uten at det ihvertfall prates om det. Det håper jeg går begge veier og er basis-kunnskap i alle forhold ellers lever man i et svært enveiskjørt forhold. Lenke til kommentar
thatguy83 Skrevet 25. september 2021 Del Skrevet 25. september 2021 RRhoads skrev (På 17.7.2021 den 23.00): Vær glad du er sammen med ei med ben nok i nesen at hun tør å skille seg ut😊 Ja se ut som en kreftpasient folk stirrer på bak deres rygg; heftig pris å betale for å skulle måtte vise verden du er ei med bein i nese som alle andre. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 26. september 2021 Del Skrevet 26. september 2021 thatguy83 skrev (3 timer siden): Ja se ut som en kreftpasient folk stirrer på bak deres rygg; heftig pris å betale for å skulle måtte vise verden du er ei med bein i nese som alle andre. Er det ikke litt pinlig å være en som ikke tør å være seg selv i frykt for å skille seg ut? 1 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 26. september 2021 Del Skrevet 26. september 2021 Baron12 skrev (På 23.8.2021 den 20.28): Jøss, jeg hadde ikke brydd meg mindre. Jeg hadde nok skreket høyere opp, om jeg hadde oppdaget at fruen hadde tatt opp et lån som jeg ikke viste om. Hår det vokser alltid ut igjen.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå