Gå til innhold

Nynorsk RULER

da9boy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nynorsk rular, men denna tråden er heil unødvendig posta! Viss alle posta monge tråder om alt dei meinte, t.d. ein tråd om at kebab er godt og ein anna om at det er gøy å vere inne på detta forumet, så ville forumet bli overpostet med kebab er godt tråder osv.

Lenke til kommentar
alle samman som synast at tråden er unødvendig, eg fortelljar berre meiningane mine!!!!!! Det er dumt at Nynorsk blir ferre og ferre som skriver!!! :yes:

Jeg gidder knapt å svare seriøst på denne tråden, men kan komme med et par ting:

1. Skal nynorskfolk tvinge bokmålsfolk til å skrive og snakke nynorsk? Skal de bruke vold og militærmakt, eller bare økonomisk midler slik situasjonen er idag?

2. Hvorfor skal man bruke så mye tid og krefter på et SIDEMÅL som alle forstår, skriftilig og muntlig begge veier?

Lenke til kommentar
alle samman som synast at tråden er unødvendig, eg fortelljar berre meiningane mine!!!!!! Det er dumt at Nynorsk blir ferre og ferre som skriver!!! :yes:

Nei, du trekker konklusjoner og fastslår ting som ikke kan fastslås.

Selv synes jeg nynorsk/ sidemål er helt OK, men det burde vært valgfag på skolen.

Lenke til kommentar
Få noreg ut av Norge!

Totalt enig!! Hvorfor MÅ vi lære det på skolen? ingen som kommer til å bruke ute i "arbeidslivet" uansett og vi skjønner jo hverandre før vi har begynt med det!

Få noreg ut av Norge!

Edit:

nynorsk er søppel. riktig postet  :thumbup:
Endret av jonas22282460
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...