da9boy Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 kva feiler dykk som skriv bokmål....bere på grunn av at dykk er så J****g dårlig i nynorsk, trenger dykk ikkje å fjerne det frå dette landet!!!! NYNORSK er best!!!!! Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 nynorsk er søppel. riktig postet Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Nok en tråd som vi kunne ha tatt på P&R? Endret 7. januar 2004 av GolfBag Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 kva feiler dykk som skriv bokmål....bere på grunn av at dykk er så J****g dårlig i nynorsk, trenger dykk ikkje å fjerne det frå dette landet!!!!NYNORSK er best!!!!! nei, det er det ikke Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Nok ein tråd som vi kunne ha tatt på P&R? Muligens, bare uten alle !!!!!!!! !!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Nynorsk rular, men denna tråden er heil unødvendig posta! Viss alle posta monge tråder om alt dei meinte, t.d. ein tråd om at kebab er godt og ein anna om at det er gøy å vere inne på detta forumet, så ville forumet bli overpostet med kebab er godt tråder osv. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Bere skal skrives med to r'er. "Bere" kan bety "bære" . Lenke til kommentar
da9boy Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 alle samman som synast at tråden er unødvendig, eg fortelljar berre meiningane mine!!!!!! Det er dumt at Nynorsk blir ferre og ferre som skriver!!! Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 alle samman som synast at tråden er unødvendig, eg fortelljar berre meiningane mine!!!!!! Det er dumt at Nynorsk blir ferre og ferre som skriver!!! Jeg gidder knapt å svare seriøst på denne tråden, men kan komme med et par ting: 1. Skal nynorskfolk tvinge bokmålsfolk til å skrive og snakke nynorsk? Skal de bruke vold og militærmakt, eller bare økonomisk midler slik situasjonen er idag? 2. Hvorfor skal man bruke så mye tid og krefter på et SIDEMÅL som alle forstår, skriftilig og muntlig begge veier? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 alle samman som synast at tråden er unødvendig, eg fortelljar berre meiningane mine!!!!!! Det er dumt at Nynorsk blir ferre og ferre som skriver!!! Nei, du trekker konklusjoner og fastslår ting som ikke kan fastslås. Selv synes jeg nynorsk/ sidemål er helt OK, men det burde vært valgfag på skolen. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Det er dumt at Nynorsk blir ferre og ferre som skriver!!! Det er det beste som har hendt Norge siden jeg ble født.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Selv synes jeg nynorsk/ sidemål er helt OK, men det burde vært valgfag på skolen. Agreed til de grader. Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Eg synes at nynorsk og bokmål bør leve side om side, ute at nokon skal klage over det andre målet! Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 For å fortsette på det du skrev i tittelfeltet: "...ikke." Lenke til kommentar
zombien Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Nynorsk er værste som fins, og Ivar Aasen burde bli brent (ja, vet han er død ja) Nuff said Lenke til kommentar
da9boy Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 TENK LITT Zombie...... vill du snakke dansk då???????????? nynorsk er norsk!!!!! apropo du som sa at eg skreiv feil.....har ikkje skreve "ikke" Lenke til kommentar
zombien Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Altså..jeg kommer sikkert til å være glad over at jeg har lært nynorsk resten av livet osv, men akkurat nå som jeg har det på skolen så er det serriøst dritt... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 ****** nynorsk folk som da9boy irriterer meg... Takket være dem må vi streve på skolen enda mer! Kom på at jeg har 20 settninger jeg skal oversette til nynorsk imorgen, gjør jeg de? neppe... Få noreg ut av Norge! Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Trur du at vi nynorskfolk likar å ha bokmål? Hæ? Trur du det? Eg likar det ikkje, men eg klagar ikkje på de bokmålfolk berre fordi dykk pratar bokmål! Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Få noreg ut av Norge! Totalt enig!! Hvorfor MÅ vi lære det på skolen? ingen som kommer til å bruke ute i "arbeidslivet" uansett og vi skjønner jo hverandre før vi har begynt med det! Få noreg ut av Norge! Edit: nynorsk er søppel. riktig postet Endret 7. januar 2004 av jonas22282460 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå