Idrettsforeningen Skrevet 19. juli 2021 Del Skrevet 19. juli 2021 Dimmi skrev (3 timer siden): Jeg bøyer meg for flertallet, men synes det blir litt rart hvis Godset som langt på vei eneste klubb skal holde til på en annen nettside. Helt enig og samme gjelder for meg, men akkurat nå er det jo mer aktivitet i godset tråden her, håper daniel, stc og resten følger med over Lenke til kommentar
Daniel. Skrevet 19. juli 2021 Del Skrevet 19. juli 2021 (endret) Vel, jeg får faktisk ikke logget på der nå. Får bare "det innsendte skjemaet er ugyldig" uansett hva som forsøkes. Sånne ting jeg er litt skeptisk til. Edit: Funka å slette cache Endret 19. juli 2021 av Daniel. Lenke til kommentar
SambaSamba Skrevet 19. juli 2021 Del Skrevet 19. juli 2021 Det er jo noe skit med denne maks antall innlegg, men jeg er generelt skeptisk til å registrere meg på noe jalla sider. Hvem i all verden deler jeg data med? Do not like Det beste ville jo vært om VGD kom opp med en brukbar løsning etter oppdateringen de driver med nå. Jeg har kikket på den andre siden, og det virket jo ikke å være allverdens med aktivitet der heller Man får se, men som sagt, ikke veldig fristende å registrere meg ett sted hvor jeg ikke vet hvem som har ansvaret for det som foregår Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 19. juli 2021 Del Skrevet 19. juli 2021 Synes diskusjon.no er krem. Dette med maks antall innlegg er nytt for meg.. Er det noen som vet om dette gjelder alle brukere eller kun ferske? Lenke til kommentar
stc887.2.0 Skrevet 19. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2021 Dimmi skrev (6 timer siden): Bare i løpet av de siste 48 timene, har følgende klubber opprettet klubbtråder (m/aktivitet) der : - Haugesund - Viking - Brann - Vålerenga - Sogndal - Odd - Lillestrøm - Molde - Tromsø - Bodø/Glimt - Skeid Jeg bøyer meg for flertallet, men synes det blir litt rart hvis Godset som langt på vei eneste klubb skal holde til på en annen nettside. Jeg har i hvert fall tatt med nick på FD bare for å være i forkant men blir å diskutere hvor man enes om å ende opp. Personlig syns jeg at FD sin layout edger dette forumet men har laget poll for å se hva folket vil https://strawpoll.com/rpz3pej9o Lenke til kommentar
Daniel. Skrevet 19. juli 2021 Del Skrevet 19. juli 2021 SambaSamba skrev (1 time siden): Man får se, men som sagt, ikke veldig fristende å registrere meg ett sted hvor jeg ikke vet hvem som har ansvaret for det som foregår Kan i så fall vurdere å regge med en annen epost e.l., uten at jeg skal være noe forkjemper for det ene eller andre forumet. Jeg har stort sett 20+ faner oppe samtidig med ulike forum og sosiale medier, så en fra eller til får gå greit. Men liker å ha en "go-to" plass for litt Godset-debatt blant folk som kan temaet. Lenke til kommentar
Godset10 Skrevet 20. juli 2021 Del Skrevet 20. juli 2021 Tchamba på rundens lag i Danmark etter sin første kamp for Sønderjyske. Lenke til kommentar
Roedgata Skrevet 20. juli 2021 Del Skrevet 20. juli 2021 Med fare for å jinxe i både huet og ræva, men med 3p mot Odd har vi kontakt ganske høyt opp på tabellen.. Lenke til kommentar
Arto Skrevet 20. juli 2021 Del Skrevet 20. juli 2021 (endret) Tre kamper igjen til serien snur og vi har 16p. Klarer vi å kjempe til oss noen poeng til i løpet av disse? I så fall vil vi ha (til oss å være) et meget godt utgangspunkt foran høstsesongen. Spent foran kampen i morgen, føler at den kan gå alle veier. Endret 20. juli 2021 av Arto Lenke til kommentar
Arto Skrevet 20. juli 2021 Del Skrevet 20. juli 2021 Studio Salve. foran Odd-kampen. Lenke til kommentar
Daniel. Skrevet 20. juli 2021 Del Skrevet 20. juli 2021 Haha, lo godt av "VAR"-situasjonen på quizen. Lenke til kommentar
SambaSamba Skrevet 20. juli 2021 Del Skrevet 20. juli 2021 Roedgata skrev (2 timer siden): Med fare for å jinxe i både huet og ræva, men med 3p mot Odd har vi kontakt ganske høyt opp på tabellen.. Og med tanke på at de som ligger høyt på tabellen har spillt flere kamper enn oss, så kan jo dette bli riktig så bra! Må si en del av angrepsspillet mot Stabæk, med små stikkere i trangt bakrom...... nesten så man skulle tro Ødegaard var tilbake Jeg er uendelig glad for at det ble ett trenerskifte Og så satser kjører vi på for medalje i år Det er bare å slå Odd og ett par hengekamper, så skal det være grei skuring det Lenke til kommentar
stc887.2.0 Skrevet 21. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2021 Ingen Bakenga på gårsdagens fellesøkt. Lenke til kommentar
Daniel. Skrevet 21. juli 2021 Del Skrevet 21. juli 2021 stc887.2.0 skrev (2 timer siden): Ingen Bakenga på gårsdagens fellesøkt. Nope. Noe som antyder at Odd kommer med en stall der ingen har scoret mer enn ett mål i årets serie. Bør kunne tettes bak hos oss av en stadig bedre forsvarsfirer. Lenke til kommentar
Arto Skrevet 21. juli 2021 Del Skrevet 21. juli 2021 Bakenga, avventer lagoppstillingen. Ikke at jeg går rundt håper at spillere er/blir skadet men det er liten tvil om at Bakenga er en håndfull for ethvert forsvar i ES og at vår sjanse for poeng er mindre hvis han rekker kampen :-) Lenke til kommentar
stc887.2.0 Skrevet 21. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2021 Full tropp 1 Lenke til kommentar
SambaSamba Skrevet 21. juli 2021 Del Skrevet 21. juli 2021 stc887.2.0 skrev (10 minutter siden): Full tropp Screenshot! Ville tilstander i den teknologiske verden 🤠 Lenke til kommentar
stc887.2.0 Skrevet 21. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2021 Ikke at det har noen betydning så er det ikke screenshot men en bildelink. Forumet har forhåndsvisning av bilder bare😉 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå