stc887.2.0 Skrevet 18. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2021 Fy fader det var god følese. Minner litt om en følese som starter i skrittet. Hadde vært typisk kamp hvor vi kuka det til men endelig leverer vi i en kamp hvor vi kan ta steget bort fra den verste dritten i bunnen. Det har vi ikke gjort på 5 fuckings år! Lenke til kommentar
IforbiFarta Skrevet 18. juli 2021 Del Skrevet 18. juli 2021 Klart best og fullt fortjent. Stengel Maestro og laget presterer. Lenke til kommentar
Frodeklodehode Skrevet 18. juli 2021 Del Skrevet 18. juli 2021 Seier, men det irriterer meg grenseløst at raidet til Halldor Armando Mctominay ikke endte med scoring. Lenke til kommentar
Arto Skrevet 18. juli 2021 Del Skrevet 18. juli 2021 Frodeklodehode skrev (22 minutter siden): Halldor Pluss til Halldor for fin pasning ut til Hove på seiersmålet. Lenke til kommentar
Arto Skrevet 18. juli 2021 Del Skrevet 18. juli 2021 Skaden til Bakenga visstnok ikke så alvorlig. Rekker muligens Drammen onsdag. (Eurosport) Lenke til kommentar
Le Sorcier Skrevet 18. juli 2021 Del Skrevet 18. juli 2021 Jack var banens gigant for andre kamp på rad! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. juli 2021 Del Skrevet 18. juli 2021 SambaSamba skrev (5 timer siden): Noen som vet om man kan få nyeste innlegg først? Slik at man ikke trenger å bla seg til siste side hele tiden Nyeste innlegg er klokkeslett/minutter helt til høyre. Siste uleste er stjernen/sirkelen før trådnavnet (stjerne betyr at man har postet i den tråden). Lenke til kommentar
seriemester2013 Skrevet 18. juli 2021 Del Skrevet 18. juli 2021 Helt nydelig, jeg var sikker på seier før kampen, og det stemte!! Har samme følelse før Odds kampen, dette er som å leve i en drøm. En vill en, den høyresiden vår fungerer ekstremt bra for tiden. Skikkelig BP ball som spilles nå 1 Lenke til kommentar
Superteale Skrevet 18. juli 2021 Del Skrevet 18. juli 2021 Denne forumnissen blir med på lasset Lenke til kommentar
stc887.2.0 Skrevet 18. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2021 Superteale skrev (1 minutt siden): Denne forumnissen blir med på lasset Bare å ignorere slik vi måtte med en viss VIF kar med navn Exo. Lenke til kommentar
AustadMessi Skrevet 18. juli 2021 Del Skrevet 18. juli 2021 Deilig å se Godset i dag. Masse trøkk fremover og forsvaret har fått den mannen vi manglet i fjor. Og jaggu godt at Friday har en grusom skadehistorikk:) May it continue. Lenke til kommentar
Superteale Skrevet 19. juli 2021 Del Skrevet 19. juli 2021 stc887.2.0 skrev (7 timer siden): Bare å ignorere slik vi måtte med en viss VIF kar med navn Exo. ?? Lenke til kommentar
Daniel. Skrevet 19. juli 2021 Del Skrevet 19. juli 2021 Tror stc887 tenkte du mente en annen nisse i tråden..hehe Lenke til kommentar
stc887.2.0 Skrevet 19. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2021 Daniel. skrev (1 time siden): Tror stc887 tenkte du mente en annen nisse i tråden..hehe Det kan bekreftes. Jeg siktet til en nisse som forpestet vgd 1 Lenke til kommentar
Dimmi Skrevet 19. juli 2021 Del Skrevet 19. juli 2021 Daniel. skrev (10 minutter siden): Har bruker der og leser, men føler jeg allerede er dritt lei av å migrere rundt til forskjellige forum. Blir litt matt. Det er dette jeg også kjenner på. Og med all respekt for mine medsupportere her inne : Det blir litt kjedelig i lengden når man aldri treffer andre lags supportere. Særlig rundt kampene. Håper vi klarer å enes om én nettside alle sammen. Lenke til kommentar
Daniel. Skrevet 19. juli 2021 Del Skrevet 19. juli 2021 Det var jo nok av lag som ikke var representert på VGD også, så vi må ikke fanges i nostalgien. På GU-forumet som jeg mener var en gullstandard satt opp mot senere års alternativer, var det jo knapt eksterne. Men jeg skjønner selvsagt godt hva du mener og det skaper liv og røre. På dette forumet er det i det minste noen veletablerte klubbtråder, men i tillegg massevis av helt andre temaer og diskusjoner som kan være interessante når jeg tar meg tid til litt forum-aktivitet. Lenke til kommentar
Idrettsforeningen Skrevet 19. juli 2021 Del Skrevet 19. juli 2021 Jeg overvåker både her og FD, så ser jeg det hele litt ann hvor det blir lest aktivitet. Liker FD sitt opplegg bedre enn diskusjon, og at det er flere andre klubber der. Føles lott som at godset folket ble alene her. Dessverre mangler FD litt godset folk i tråden enn så lenge Lenke til kommentar
Dimmi Skrevet 19. juli 2021 Del Skrevet 19. juli 2021 Idrettsforeningen skrev (1 time siden): Liker FD sitt opplegg bedre enn diskusjon, og at det er flere andre klubber der. Bare i løpet av de siste 48 timene, har følgende klubber opprettet klubbtråder (m/aktivitet) der : - Haugesund - Viking - Brann - Vålerenga - Sogndal - Odd - Lillestrøm - Molde - Tromsø - Bodø/Glimt - Skeid Jeg bøyer meg for flertallet, men synes det blir litt rart hvis Godset som langt på vei eneste klubb skal holde til på en annen nettside. 1 Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 19. juli 2021 Del Skrevet 19. juli 2021 Hove skal ingen steder. Lenke til kommentar
FatOldSun2 Skrevet 19. juli 2021 Del Skrevet 19. juli 2021 Så Hove bytter heller ikke forum? 😏 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå