Arto Skrevet 28. juli 2021 Del Skrevet 28. juli 2021 Litt rart at han ikke skulle være med hvis han er frisk, særlig når Gulliksen står over. Må nesten være sykdom/skade, hvis han ikke er på vei bort da? Lenke til kommentar
Fallaver Skrevet 28. juli 2021 Del Skrevet 28. juli 2021 Da tok man turen hit da, benyttet anledningen til å justere på bruker navn fra Fallav87 til Fallaver 2 Lenke til kommentar
seriemester2013 Skrevet 28. juli 2021 Del Skrevet 28. juli 2021 Daniel. skrev (3 timer siden): Har Mawa rett og slett spilt seg ut av troppen? Godset skriver jo rett ut at de fleste er aktuelle for en plass i troppen unntatt Gulliksen med karantene. Spilt seg ut tviler jeg på, men om han ikke er småklein eller småskadet stiller jeg heller spørsmålet om han har opponert seg ut av laget. Han spilte jo heller ikke mot hønsa, så noe må det være. Jeg håper han ikke har oppført seg så dårlig at han ikke får spille, men at det er en av de to første alternativene Lenke til kommentar
stc887.2.0 Skrevet 28. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2021 Jeg hadde blitt like overrasket som at det kommer regn i Bergen by eller snø på Konnerud om Mawa som seriemester2013 sier har opponert seg ut av laget. Har vært overtydelig over lengre tid at det har vært klumper i grøten helt siden HP sin tid i fjor og kroppsspråket/holdningeme har vært like råtne i år. Peaket på en måte når man forsøkte å få Mawa i gang med en straffescoring mot SF uten hell. Veit ikke om det stemmer men gikk Mawa rett i garderoben/første mann i garderoben etter Stabæk matchen? Så bare noe hvor det skinte i gjennom i SoMe et sted at Moses var like trassig som en toåring- Lenke til kommentar
Roedgata Skrevet 28. juli 2021 Del Skrevet 28. juli 2021 Mawa hadde helt ræva kroppsspråk mens han faktisk spilte. Nå som han har blitt satt på benken kan jeg bare tenke meg hva slags utfordringer han byr på for trenerteamet. Tar man med i betraktningen at en 17-(nå 18-åring) har tatt plassen hans, så skal man ikke ha dratt seg gjennom mange sesonger på FM for å forstå at ting muligens føles litt trådt for Mawa. Lenke til kommentar
SambaSamba Skrevet 28. juli 2021 Del Skrevet 28. juli 2021 (endret) Laget, og Maigaard starter Ville mye heller hatt Mendy eller Tokstad etter min smak. Vi får se hvordan det går Endret 28. juli 2021 av SambaSamba Lenke til kommentar
stc887.2.0 Skrevet 28. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2021 Greit med Maigaard imo. Kan heller hive på Mendy om det skal gambles eller Tokstad om trygges. Maigaard er det trygge fra start Lenke til kommentar
stc887.2.0 Skrevet 28. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2021 Kan bare snakke for meg sjæl men den summen fordelt på antall folk med tanke på at Guldvog(?) sa at det var tvilsomt om det ble noe fotball i 2020 har jeg ca 0 skam rundt at vi leder NAV tabellen. Lenke til kommentar
seriemester2013 Skrevet 28. juli 2021 Del Skrevet 28. juli 2021 stc887.2.0 skrev (Akkurat nå): Kan bare snakke for meg sjæl men den summen fordelt på antall folk med tanke på at Guldvog(?) sa at det var tvilsomt om det ble noe fotball i 2020 har jeg ca 0 skam rundt at vi leder NAV tabellen. Det har ikke jeg heller, vi overlevde, også i divisjonen. Bra levert fra ledelsen Lenke til kommentar
Daniel. Skrevet 28. juli 2021 Del Skrevet 28. juli 2021 Hvordan utløste treningsnekt for a-stallen at 56 (!) ansatte angivelig ikke hadde arbeidsgrunnlag? Lenke til kommentar
stc887.2.0 Skrevet 28. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2021 Daniel. skrev (2 minutter siden): Hvordan utløste treningsnekt for a-stallen at 56 (!) ansatte angivelig ikke hadde arbeidsgrunnlag? Nå var det vel treningsnekt for alle inkl yngres avd Lenke til kommentar
Daniel. Skrevet 28. juli 2021 Del Skrevet 28. juli 2021 (endret) Litt passivt av Vilsvik der? Leifsson kunne sikra bedre også. Endret 28. juli 2021 av Daniel. Lenke til kommentar
stc887.2.0 Skrevet 28. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2021 Grusomt av Vils. Går på den eneste finta Velde kan. Lenke til kommentar
Daniel. Skrevet 28. juli 2021 Del Skrevet 28. juli 2021 Myhra bør være hissigere på å komme ut og plukke innspill i feltet. Blir nervøse situasjoner når forsvarer prøver skjerme også står Viljar på streken. Lenke til kommentar
SambaSamba Skrevet 28. juli 2021 Del Skrevet 28. juli 2021 Altså, det er bortebane Men dæven vi er ræva i denne omgangen Får knapt ballen over midtbanestreken, og skaper en halvsjanse Her må noe skje i andre. Kan ikke holde på slik. Gjerne inn med Mendy for Maigaard, og kanskje bør vi ha tre stoppere på banen på bortebane om vi skal stille så til de grader defensivt. Det blir mye å rydde i der bak. Lenke til kommentar
Arto Skrevet 28. juli 2021 Del Skrevet 28. juli 2021 Planen var tydeligvis å holde tempo nede og bruke tid på faste situasjoner i håp om å få med seg et poeng eller flakse seg til tre. Nå ligger vi under men sliter med å få opp intensiteten. En forferdelig kjedelig omgang og jeg tviler på at vi får med oss noe herfra. Lenke til kommentar
stc887.2.0 Skrevet 28. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2021 Arto skrev (1 minutt siden): Planen var tydeligvis å holde tempo nede og bruke tid på faste situasjoner i håp om å få med seg et poeng eller flakse seg til tre. Nå ligger vi under men sliter med å få opp intensiteten. En forferdelig kjedelig omgang og jeg tviler på at vi får med oss noe herfra. Det han sa + det er en mental prøvelse å snu helt om på kampplan og er ingen på benk som er type som endrer et kampbilde. Lenke til kommentar
Daniel. Skrevet 28. juli 2021 Del Skrevet 28. juli 2021 Føler på meg at SIF flakser inn ei scoring snart. Ahhhhhh Leifsson i mitt hjerte. Varter opp med gammelbritiske sklitaklinger i hver kamp nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå