kjell arne halv Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Jeg prøver å se film og tv på pc med Microsoft Edge, meget irriterende å høre på at pc`n begynner å jobbe max. Har vært inne på Apps, men kan kun endre og det er ikke noe avansert forslag som jeg mener det var tidligere, har reparert Edge uten at det hjalp, noen som har forslag? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Prøv med Chrome og Firefox, ser du samme ressursbruken når du gjør det samme? Lenke til kommentar
kjell arne halv Skrevet 16. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2021 Samme problem når jeg bruker Chrome Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Det ser ut som om Edge er noe mer krevende enn Chrome. Jeg har hørt det skal være motsatt, men muligens det jeg hørte gjaldt mobil/android. Jeg kjører en svært gammel laptop og den er helt uten viftestøy ved feks. streaming av NRK (som nå kjører i bakgrunnen). Blir heller ikke varm når jeg har den på lårene. Lenke til kommentar
covah Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 De fleste testene jeg har sett viser at Edge bruker noe mindre strøm enn Chrome (i Windows). Har du noen utvidelser installert? Hvis ja, forsøk å slå av disse og test igjen. Lenke til kommentar
kjell arne halv Skrevet 17. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2021 Nrk no kjører faktisk uten problemer, Har ingen utvidelser i Edge og i Chrome så har jeg kun bitdefender, kan prøve å slå av bit... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. juli 2021 Del Skrevet 18. juli 2021 kjell arne halv skrev (10 timer siden): Nrk no kjører faktisk uten problemer, Har ingen utvidelser i Edge og i Chrome så har jeg kun bitdefender, kan prøve å slå av bit... Av ren nysgjerrighet, hva slags TV ser du siden NRK fungerer fint? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå