notarget Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Hei Litt vanskelig å forklare, men jeg prøver. Hva er grunnen til at når jeg ser fks på nrk, så ser jeg teksten fra tv3 i bakgrunnen liksom, sånn langt langt borte, teksten på en annen kannal kommer sakte bortover skjermen og slikt. Er akkurat som kannalen legger seg oppå kannalen.. Vet ikke om noen skjønte det jeg men.. Tven Endret 7. januar 2004 av notarget Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Har sett noe lignende. Hvis du har en SCART kabel koblet til, så forsøk å dra den ut for å se om det blir borte. Crossfeed. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 HeiLitt vanskelig å forklare, men jeg prøver. Hva er grunnen til at når jeg ser fks på nrk, så ser jeg teksten fra tv3 i bakgrunnen liksom, sånn langt langt borte, teksten på en annen kannal kommer sakte bortover skjermen og slikt. Er akkurat som kannalen legger seg oppå kannalen.. Vet ikke om noen skjønte det jeg men.. Tven Hva så? Tv'er hører ikke til under "annet om hardware" til pc. btw, det kan virke som bildet har fryst seg. Prøv å koble fra alt, ta ut kontakt, la den hvile, og prøve igjen. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Feilpostet. Er ikke helt sikker på hvor denne passer inng, men den havner under off-topic, annet. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Har 2 scart i tven ja. En til dvd og en til dekoder Allyse: Visste heller ikke hvor denne skulle, så satt den her, men takk for at du flyttet og ikke stengte Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hvis du har antanne / parabol kan det være interference... Lenke til kommentar
notarget Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Har kabel, som går til dekoder og videre til tv. Men tror kanskje det er dårlig kontakt i kabelboksen, kan det være det? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Sikkert veldig lurt å faktisk høre med de som bør ha peil... nemlig selgern Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Som jeg allerede har nevnt, det er mest sannsynlig at dette er crossfeed i SCART kabel. Dette kommer av at SCART kabel sender signal (kompositt) begge veier samtidig, men ikke nødvendigvis samme signal. Når man så bruker den billigste kabelen man har funnet hos Elkjøp/Ekspert så blir det problemer. Har selv fikset problemet ved å koble vekk de pinnene jeg ikke brukte, men det beste er å investere i en skikkelig kvaliteskabel. Endret 8. januar 2004 av hårek Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Feilpostet. Er ikke helt sikker på hvor denne passer inng, men den havner under off-topic, annet. hva med Film, Tv og Musikk ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå