larole Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Jeg får det ikke til. Hvor er det jeg kan si hvor store eksportfilene kan bli? Jeg har møtt veggen helt her; Har laget ferdig prosjekt i Premiere 6.5. Vil gjerne eksportere dette. Får en jævlig feilmelding som sier: "Error writing disk. (Disk full?". Disken er ikke full. Den stopper etter like stor datamengde hver gang. gjdflksaljølkgjdfgjsa Lenke til kommentar
degas Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hvilket OS og filsystem bruker du? degas Lenke til kommentar
JanThore Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hvor mange minutter skal du ekportere og hva skal du eksportere det til ? AVI ? Lenke til kommentar
larole Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Win XP, filsystem FAT32, 40 minutter avi. Lenke til kommentar
degas Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Du må bruke NTFS hvis du skal ha avi filer over 4 GB. degas Lenke til kommentar
larole Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 OK, når jeg tenker meg om så er jeg ikke sikker på hva jeg har. Finner det ut når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
JanThore Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Ser helt klart at du har en liten formaterings jobb foran deg... Det er beste å kjøre XP på NTFS, enig som degas. og som du kanskje vet så blir 40 minutter ca 9-11 GB. Lenke til kommentar
larole Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 OK, jeg formaterer til NTFS (om jeg ikke allerede har det da) Jeg vil før eller senere ha en stor avi-fil (6-10 gig). Vil denne krympe når jeg encoder til mpeg-2 ved hjelp av Nero? Som dere kanskje har gjettet stod jeg ikke først i køen da videoredigeringskunnskaper ble delt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå