-MarL- Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Noen som vet hvordan jeg legger på passord på hjemmesia mi, sånn at jeg kan bare logge meg på? Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Er ikke så lett det, vanligvis krever det at du bruker dynamiske sider, som php, asp, jsp osv. De krever også spesiell programvare på web serveren, noe som er tvilsomt at du får lov å installere på en server som har hjemmesider. Vet at det finnes noe javascript greier, men det kan kun kryptere en og en side, ikke et helt område eller en katalog. Uansett, så krever dette litt mer kunnskaper enn bare html/design. Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 men men, jeg må vel finne noen guider og prøve å sette meg inni det. Takk for svaret. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Du kan også bruke .htaccess. Lenke til kommentar
Gerbo Garik Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Merk: HTACCESS fungerer kun med Apache tjenere. Derimot vil jeg påstå at HTACCESS er den beste måten å gjøre det på. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Viss du har php på serveren, og det ikke er noe sensitivt materiale, så kan du jo gjøre noe så enkelt som dette. login.html <form method=post action="logget-inn.php"> <table width="200" border="0"> <tr> <td width="61">Brukernavn</td> <td width="154"><input name="username" type="text" id="username"></td> </tr> <tr> <td>Passord</td> <td><input name=passord type=password id="passord"></td> </tr> </table> <br> <input type="submit" name="Submit" value="Submit"> </form> logget-inn.php <? if ($_POST[pass] == "PASSORDET DITT") { echo "DET SOM SKAL STÅ VISS DU ER LOGGA INN"; } else { echo "Feil passord"; } ?> Endret 7. januar 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Du kan også bruke .htaccess. forholdsvis enkelt og bra Lenke til kommentar
aog Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Vet at det finnes noe javascript greier, men det kan kun kryptere en og en side, ikke et helt område eller en katalog. Du får faktisk javascript som beskytter kattaloger. Jeg hadde et script en plass, men finner det ikke igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå