akelbo Skrevet 13. juli 2021 Del Skrevet 13. juli 2021 Spillere kan teste alfaversjonen nå. Company of Heroes 3 legger slagene til Italia og Nord-Afrika under andre verdenskrig Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 13. juli 2021 Del Skrevet 13. juli 2021 DET var litt av en overaskelse :-O Konge! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. juli 2021 Del Skrevet 13. juli 2021 Hm en positiv spill nyhet, vanskelig å tro. Men der har vi det. Lenke til kommentar
bat-fan Skrevet 13. juli 2021 Del Skrevet 13. juli 2021 Strategi spill og Nolan filmer har 2 ting til felles. 1. De får dumme folk til og tenke at de er smartere enn de er. 2. Begge kommer til å dø ut snart siden de ikke har lagt noe publikumene dems liker på mange år. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 14. juli 2021 Del Skrevet 14. juli 2021 Utrolig hyggelig overraskelse. Har hatt utrolig mye gøy med forgjengerne så dette må selvfølgelig testes! Lenke til kommentar
Hammeren88 Skrevet 14. juli 2021 Del Skrevet 14. juli 2021 bat-fan skrev (6 timer siden): Strategi spill og Nolan filmer har 2 ting til felles. 1. De får dumme folk til og tenke at de er smartere enn de er. 2. Begge kommer til å dø ut snart siden de ikke har lagt noe publikumene dems liker på mange år. For en tøysekopp! gleder meg. Coh2 spilles daglig 😊 med stadig oppfølging av utviklerene nå 8 år senere. Blir garantert kjøp for meg. 1 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 14. juli 2021 Del Skrevet 14. juli 2021 Spennende nyhet. Denne settes på radaren. Håper på coop i kampanje/Total War-delen. Lenke til kommentar
stiaros Skrevet 14. juli 2021 Del Skrevet 14. juli 2021 Burn fra en 13-åring som burde slutte å skulke norsktimene. 1 Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 19. juli 2021 Del Skrevet 19. juli 2021 Hmf.. litt skuffa over at dette kommer midt i ferien. Gleda meg veldig til å prøve. Kom hjem i dag og ser det hele varte ett døgn ? 12-13. juli. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå